  • 11. Data: 2011-05-12 13:58:40
    Temat: Re: Na Odlewniczej bez zmian
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Marcin" <f...@g...pl> wrote:

    > Może niech się przepisów nauczy?
    > Jak długo w tym kraju ludzie będa się uczyć: 1."testów", 2. "zdawania
    > egzaminu praktycznego"?

    Tak długo jak to czego sie wymaga na praktycznym i to czego uczą nie ma
    pokrycia z rzeczywistością.
    --
    Glub SW-T400

  • 12. Data: 2011-05-12 15:32:47
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szuwarek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    On 12 Maj, 12:06, "Mat S" <f...@p...onet.pl> wrote:

    Reasumując - niech się kobita uczy tych nowych testów (bo się chyba
    zmieniły) i powodzenia!

    Super, czyli dochodzi koszt nowych, jakże przydatnych książeczek. Bo pani
    udzieliła błędnej informacji.

    MS

  • 13. Data: 2011-05-12 18:32:04
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Mat S" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Szuwarek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Super, czyli dochodzi koszt nowych, jakże przydatnych książeczek. Bo pani
    > udzieliła błędnej informacji.

    Była dzień, czy dwa temu płytka w Dzienniku / Gazecie Prawnej.
    6 PLN z hakiem.

    Pzdr

    JKK

  • 14. Data: 2011-05-12 19:11:01
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Mat S" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Super, czyli dochodzi koszt nowych, jakże przydatnych książeczek. Bo pani
    > udzieliła błędnej informacji.

    Duże dziecko - duży kłopot. Z mojej strony EOT, bo szanse na resocjalizację mierne, a
    jakoś nie czuję misji w tym zakresie.

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 15. Data: 2011-05-12 20:09:08
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Andrzej pisze:
    > Użytkownik "Mat S" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Duże dziecko - duży kłopot. Z mojej strony EOT, bo szanse na resocjalizację mierne,
    a jakoś nie czuję misji w tym zakresie.

    resocjalizacje z czego? Z naiwnej wiary, ze w Polsce mozna gdzies
    uzyskac rzetelne informacje i nie trzeba byc specjalistą od wszystkiego
    ? To moze byc niecelowe bo jakos w tym dzikim kraju trzeba sobie radzic
    przez całe zycie.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"