    From: Szuwarek <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Na Odlewniczej bez zmian
    Date: Thu, 12 May 2011 03:20:55 -0700 (PDT)

    On 12 Maj, 12:06, "Mat S" <f...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Szuwarek" <p...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:d13301d5-2584-4e0c-b5fd-18a9bac7705f@
    gv8g2000vbb.googlegroups.com...

    > WORD na Odlewniczej ma aktualne informacje na stronie. Stronę znajdzie
    > byle tuman. W tym roku pierwszy termin praktyki był chyba w końcówce
    > marca, w kwietniu czekało się dwa tygodnie. IMHO - macie klasyczny
    > problem na własną prośbę. Nie pisałbym tego gdybym nie był w
    > identycznej sytuacji. Różnica polega na tym, że ja odebrałem prawko
    > wcześniej niż Wy pofatygowaliście się do WORDu.
    >
    > No widzisz, a pani w okienku twierdzi, że praktyczne egzaminy na A prowadzą
    > od POCZĄTKU marca.

    znaczy macie spóźniony refleks, smutne, ale żeby od razu się tak
    chwalić?

    > Poza tym uzyskaliśmy błędną informację u samego źródła, więc na stronę nie
    > zaglądaliśmy.

    O naiwności!

    > Pofatygowaliśmy się wtedy, kiedy nam pasowało, na długo przed upływem
    > podanego terminu. Zapomieliśmy, że w Polsce idzie się do urzędu wtedy, kiedy
    > pasuje urzędowi, a nie interesantowi.

    Prosta zasada - mój interes, ja dbam. Tak było odkąd pamiętam. Możecie
    składać odwołanie - niech marszałkowi urzędnicy też się pośmieją, ale
    a nuż się uda.

    > Nie ma potrzeby używania o braźliwych epitetów.

    Szkoda że dopiero teraz do tego doszedłeś.

    Reasumując - niech się kobita uczy tych nowych testów (bo się chyba
    zmieniły) i powodzenia!

    --
    Pozdrv!
    Andrzej