  • 1. Data: 2010-02-18 12:01:45
    Temat: [NTG] poleccie jakis zestaw glosnomowiacy...
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    mam do Was prośbę, wskażcie mi jakie zestawy głośnomówiące rozważyć do
    kupna,
    chcę żeby działało po bluetooth [o ile to ma znaczenie ładnie współpracujące
    z Nokią], miało wyjście wyciszające radio, osobny głośnik i mikrofon,
    acha, i _nie_ może mówić np. kontaktów z książki telefonicznej, ktoś z kim
    jeździłem miał jakiegoś Parrota i toto czytało sic! kontakty z książki tel.
    ale ten syntezator robił to w taki sposób, że gdyby to było zamontowane w
    moim aucie wyrwałbym taką centralkę i utopił w Wiśle [dla mnie to czytanie
    książki brzmiało jak jakiś chiński dialekt],
    dzięki za Wasze typy,
    brat

  • 2. Data: 2010-02-18 14:09:55
    Temat: Re: [NTG] poleccie jakis zestaw glosnomowiacy...
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    bratPit[pr] wrote:

    > dzięki za Wasze typy,

    na uszko, jakas leciutka jabra, prawie nie czujesz ze ja masz. A na cholere mi
    HF wbudowany w auto? Poglos, nie naturalny dzwiek (jak z kibla by ktos
    dzownil) - takie cos w nowym pugu CC ma moja znajoma. Dziekuje za taki zestaw i
    to fabryczny!
    W dodatku wysiadasz z auta i co, raczka musi znow leciec po telefon i trzymac.
    Zastanow sie mocno nad takim rozwiazaniem

    ps
    zauwazyliscie tez to co ja? goscie majacy bardzo drogi woz (mesiu, bmw, audi) i
    sluchawka (tj caly telefon) przy uchu jak jedzie. Kretyni czy ich nie stac
    100zl na dobra sluchaweczke do ucha? Nie rozumiem.

  • 3. Data: 2010-02-18 14:27:47
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > W dodatku wysiadasz z auta i co, raczka musi znow leciec po telefon i
    > trzymac. Zastanow sie mocno nad takim rozwiazaniem

    zwróć uwagę, że są różni ludzie i różne potrzeby, Tobie nie odpowiada zestaw
    głośno-gadający, mi nie odpowiada słuchawka na ucho,
    a to że ludzie rozmawiają ze słuchawki prowadząc dobre auto?
    cóż, czasem trzeba rozmawiać aby współpasażerowie nie słyszeli rozmówcy - to
    mogę zrozumieć, ale gdy ktoś jedzie sam, też ni cholery,
    może wydali tyle na auto, że brakło na zestaw? albo brakło na opcję
    dodatkową po BT?
    brat

  • 4. Data: 2010-02-18 14:41:34
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-02-18 12:01, *bratPit[pr]* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
> [...]
    > chcę żeby działało po bluetooth [o ile to ma znaczenie ładnie
    > współpracujące z Nokią], miało wyjście wyciszające radio, osobny głośnik
    http://www.allegro.pl/item916336209_nokia_zestaw_ck_
    7w_ck7w_sklep_auto_hi_fi_w_wa.html

    Bez wyświetlacza - działa bardzo dobrze i ma wszystko co potrzebujesz +
    wyjście do wtyku ładującego telefon (choć tu musisz zmienić wtyk/kabel
    na np. "cienką" nokię).

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 5. Data: 2010-02-18 15:30:18
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Papkin pisze:

    > na uszko, jakas leciutka jabra, prawie nie czujesz ze ja masz.

    mialem na ucho, Nokie HF3, Jabre jakas, i jakis wynalazek najlzeszjszy
    na swiecie G cos tam (fajny, ale spadl z ucha i trafil akurat pod obcas ;-)

    Jak mialem sluchawke to wydawalo mi sie ze BT wbudowane w auto to czysty
    bezsens. Po dwoch latach uzywania wbudowanego uwazam ze jest jednak
    lepsza opcja.

    Zestaw na ucho ma 1 zalete w powiazaniu z samochodem - wysiadasz z auta
    i rozmawiasz dalej bez przerwy majac wolne rece.

    I jedna zalete ogolna - mozesz rozmawiac i jednoczesnie obslugiwac
    laptopa itp.

    Poza tym ma pare wad - oddzielne ladowanie sluchawki, a bateria
    niespecjalnie duza. Przy intensywnym uzywaniu po roku zegnasz czule
    nietypowa baterie i szukasz nowej.

    To potrafi jednak spasc z ucha, wypasc z kieszeni w kaluze i w ogole
    kolejny gadzet do pilnowania i przekladania.
    Oprocz tego kwestia wlaczania/wylaczania i pamietania przez ktore
    urzadzenie akurat mozesz rozmawiac.
    No i pytanie dnia: gdzie ja dzis mam ladowarke do BT ?

    Nie sciszy Ci automatycznie radia, nie da sie zrobic "telekonferencji" w
    obrebie samochodu.

    Wbudowany BT w auto daje Ci mozliwosc wybierania nr tel z panelu
    samochodu, nie musisz siegac po telefon, schowany w tej czy innej
    kieszeni czy tez w torebce.
    U mnie jest to akurat srednio rozwiazane, 3 dni bym to menu przewijal
    ;-) ale w innych autach moze byc lepiej.

    KJ

  • 6. Data: 2010-02-18 19:54:20
    Od: "vwojtas" <g...@p...onet.pl>

    Nokia CKW 7, spełnie wszystkie twoje warunki, działa bezbłednie i nie jest
    droga. Co wiecej jesli masz auto z canem to mozesz się podpiac pod fabryczne
    glosniki auta,

  • 7. Data: 2010-02-18 19:55:43
    Od: "vwojtas" <g...@p...onet.pl>

    sorka CK-7W

  • 8. Data: 2010-02-18 20:45:21
    Od: "TW" <t...@n...com>

  • 9. Data: 2010-02-19 10:04:39
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITonet.pl>

    "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote in message

    Rozwaz TomToma - nawet smsy Ci moze wrzucic na ekran nawigacji. Tak
    oftopicznie to jednak uwazam, ze BT na uchu jest duzo lepszym rozwiazaniem -
    polecam HBH PV708 - nie wklada sie do ucha, nie spada (mozna nawet z nim
    biegac), bateria wytrzymuje bardzo długo, tani jak barszcz i ogolnie
    zajefajny.

  • 10. Data: 2010-02-19 13:54:46
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > a Twoj znajomy nie wiedzial ze w Parrocie mozna te funkcje zwyczajnie
    > wylaczyc?

    hmm, nie wiem, jego to widać nie denerwowało, ale on dziwny jest ;-)
    brat