  • 11. Data: 2015-03-04 12:17:04
    Temat: Re: NTG czyli skuteczna walka z głupotą w internecie
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    tak, trzeba oglądać dużo tvn-u, popierać moralnie donalda tuska i hannę
    gronkiewicz waltz, wychwalać wszędzie studia na politechnice warszawskiej -
    i to w zasadzie tyle...

  • 12. Data: 2015-03-04 12:31:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Mar 2015 10:51:18 +0100, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    >Serio?

    W wersji angielskiej ?

    I w oryginalnej ... a nie przerobionej przez Kosciol Katolicki na
    potrzeby swoje ...
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dekalog

    J.

  • 13. Data: 2015-03-04 12:40:55
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    a bym zapomniał, jeszcze dyrektywy, bo najważniejsze są dyrektywy...

  • 14. Data: 2015-03-04 13:16:44
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    a (socjo?)technika RoMana "w jedności siła" to już nie działa?
    skończyła się politechnika warszawska, skończyły się "możliwości"...

    szkoda, że młodzi się boją tuska i gronkiewicz (co dla mnie jest kompletnie
    niezrozumiałe) i nie chcą pisać jakie to obecnie numery wolnościowe odstawia
    po/eu...

    tym niemniej zapraszam: http://dupostrzelcommowimynie.eu/

  • 15. Data: 2015-03-04 14:00:18
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    dam Ci szansę - spróbuj przewidzieć z jedną kategorię na moim forum...

  • 16. Data: 2015-03-04 14:05:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman pisze:

    > Ale nadal to trzeba ręcznie kopiować. Myślałem o jakim rozwiązaniu
    > w stylu automatu korzystającego z czegoś tam w jakiejś tam chmurze.
    > Ot, na jednym komputerze zaznaczam, że Kowalski jest mułem, i z
    > automatu mam tak wszędzie.

    Dlatego pisałem o użyciu rsync lub czegoś podobnego, a nie o ręcznym
    kopiowaniu plików (a zwłaszcza o noszeniu killfajli na pendrajwie, co
    niektórzy sugerują). Jeśli dla kogoś filtrowanie gupków usenetowych
    nie jest Centralnym Problemem Bytu, a pracuje na kilku komputerach,
    to synchronizowanie plików i katalogów między nimi ma już opanowne.
    Tu potrzeba tylko dodać kolejny plik do listy, co jest łatwe, o ile
    wie się który.

    > Pewnie takiego cuda nie ma...

    Czasem mam wątpliwości, co dla kogo jest cudem, a co nie jest.

    > No a to właśnie nie jest za bardzo pożądane. Na jednym komputerze mam
    > np. tylko prywatne konto mailowe, na innym wszystkie, w tym firmowe.
    > Uwierz, że są poważne powody do tego, więc nie daj Bóg, żeby mi się
    > wszystko "zsynchronizowało" :)

    Wierzę, nie mam powodu, by nie wierzyć. Chociaż akurat powyższa implikacja
    opiera się o błędne założenia -- boża obrona przed synchronizacją jest
    zbędna, bo nie ma możliwości, by w jej wyniku coś się zatraciło. Po prostu
    wszędzie będzie wszystko, zawsze w najnowszej wersji. Ale wierzę też w to,
    że nie każdy chce wszędzie widzieć wszystko -- thunderbird ma od tego
    swoje profile. Każdy ma osobny podkatalog, a ten aktywny jest wybrany
    w ~/.thunderbird/profiles.ini. Wydaje mi się, że w większości realnych
    przypadków warto synchronizować również te nieaktywne na danym komputerze,
    bo to jest cenna kopia bezpieczeństwa.

    Poza tym nic nie stoi na przeszkodzie by synchronizować wyłącznie katalog
    "News", albo wręcz same killfajle (właściwie to tam niema osobnych KF,
    dane filtracyjne są dopisane do plików opisujących poszczególne grupy,
    np. pl.misc.elektronika.dat).

    Jarek

    --
    Panno święta, co Jasnej bronisz Częstochowy
    I w Ostrej świecisz Bramie! Ty, co gród zamkowy

  • 17. Data: 2015-03-04 14:14:44
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

> [...]
    > -- nawet jeśli wyjeżdżam gdzieś daleko, to i tak do Usenetu pisze z domowego

    Ja też używałem slrn, ale miałem go na jednym kompie i się łączyłem
    przez ssh. Dodatkowo miałem zawsze oznaczone co przeczytane, a co nie.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 18. Data: 2015-03-04 14:21:47
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > tym niemniej zapraszam: http://dupostrzelcommowimynie.eu/

    Zes wypocil stronke, na miare swoich mozliwosci...intelektualnych?

  • 19. Data: 2015-03-04 14:23:48
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-03-04 11:45, Marek wrote:

    > Niepotrzebnie kombinujesz. Zacznij korzystać z jed(y)nego urządzenia,
    > które zawsze masz przy sobie. Smartfona.
    No wiesz, ale używanie smartfona do newsów czy też poczty to tak jakby
    rzeźbienie w gównie. Używa się tego gdy na prawdę nie ma innej
    możliwości. :-D

  • 20. Data: 2015-03-04 14:25:57
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    grant temu panu grant!