    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: NTG czyli skuteczna walka z głupotą w internecie
    Date: Thu, 05 Mar 2015 00:00:31 +0100

    > Nie wiem jak Ty ale ja sięgam po tablet lub telefon bardzo często,
    > siedząc/leżąc przed telewizorem. Maile przychodzą do późnego wieczora,
    > czasem chcę coś sprawdzić w Wikipedii

    No nie, to jak tak nie mam. Po pierwsze, tak rzadko leżę przed
    telewizorem, że jak już leżę, to jedyne co mi się chce potrzymać w ręku
    to cyc żony :)

    Zwłaszcza, że do oglądania też ten cyc lepszy niż TV, bo tam albo dwa
    pedały gotują, trzeci komentuje, albo inny pedał wmawia grubej babie że
    jest śliczna, albo ktoś kogoś zarzyna aż krew sika dookoła, albo chodzi
    baba i krzyczy na innych, że nie umieją gotować, albo plastykowe
    nastolatki z napakowanymi kolesiami skaczą w dyskotece chlejąc do oporu,
    albo pan wychodzi i opowiada żart o dupie, itp itd.

    Jak już wspomniałem, mam parę komputerów, pracuję po 12 godzin, no to
    rolę relaksu spełnia u mnie pisanie tutaj (o, właśnie zbliża się północ,
    zaraz jadę do domu...dziś wyjątkowo wcześnie).

    Zatem mailom itp. w telefonie mówię stanowcze RACZEJ NIE !
    Wystarczy, że już dziś wiem, że jutro koło 10 po raz kolejny pewnie
    zadzwoni jakiś palant z ofertą ubezpieczenia, albo innej atrakcji.
    Co prawda chuj - nie dodzwoni się, bo ja o tej porze śpię :D

    Ale - wziąć muszę do łapy, spojrzeć co za kreatura dzwoni - i to mnie
    denerwuje, i za to hańba im !