  • Data: 2015-03-04 14:36:20
    Temat: Re: NTG czyli skuteczna walka z głupotą w internecie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Czarek Grądys napisał:

    > Ja też używałem slrn, ale miałem go na jednym kompie i się łączyłem
    > przez ssh.

    To samo napisałem wyżej -- wciąż tak robię, że łączę się przez SSH,
    jeśli nie jestem na miejscu. Teraz, gdy sieć szybka, to kompletnie
    nie ma znaczenia, czy pracuje się lokalnie, czy zdalnie. Ale kiedyś
    bywało, że synchronizowałem pliki slrn na inny komputer.

    > Dodatkowo miałem zawsze oznaczone co przeczytane, a co nie.

    To tak zwana oczywista oczywistość. Inaczej by mi przyszło chyba
    zwariować. A przecież nie tylko mam oznaczone co przeczytane (po
    prostu tego już nie ma), ale mam oznaczone co warto przeczytać
    w pierwszej kolejności -- może nawet ważniejsze od killfajla jest
    dodatnie punktowanie według różnych kryteriów. Zbiorowe cięcie
    gupków, zamiast indywidualnego, też ułatwia życie (np. wysokie
    ujemne score dla "User-Agent: G2/1.0" bardzo porządkuje obraz
    Usenetu).

    Jarek

    --
    Jedziecie do stolicy kraju kapitalistycznego. Który to kraj
    ma być może nawet tam i swoje plusy. Rozchodzi się jednak