  • 231. Data: 2014-07-22 16:16:12
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-22 14:42, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie "się robi" tylko _jest_ winna. Dała nieodpowiednie narzędzie
    > nieodpowiedniej osobie. Tak samo jak winnym byłby sprzedawca broni
    > który sprzeda broń osobie bez zezwolenia. Dobrze że w końcu nasz
    > wymiar sprawiedliwości zaczyna karać _wszystkich_ winnych a nie tylko
    > tych którzy bezpośrednio popełnili przestępstwo lub wykroczenie.

    Nie jest winna, handel to jej źródło utrzymania. Także będzie winna gdy
    sprzeda jakieś chemiczne świństwo klientowi który jest na nie uczulony?
    Kreowanie przestępców to niezbyt dobry sposób na mądre rządzenie
    państwem. Gdyby alkohol był na kartki, a ona sprzedała je klientowi
    który nie miał takiego talonu, wtedy sprawa ewidentna, a tak to tylko
    błędna spirala.

    > Bo producent go nie produkuje dla nieletnich.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Jak to nie, widziałeś jakiś zakaz umieszczony na butelce?

  • 232. Data: 2014-07-22 16:17:02
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-22 13:44, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Nieźle.
    > No to koniec dyskusji własciwie.
    > Jestes wariatem widzącym w Stalinie bohatera. Historia osądziła to inaczej.
    > Historia wspolczesna, nie historia Radziecka, bo ogólnie wiadomo, ze w tej
    > histori wiecej propagandy niz prawdy.
    > Troche mi Ciebie żal.

    Prawda boli? Gdyby nie Stalin to prawdopodobnie jak Wrzesińskie Dzieci
    za młodu brałbyś baty od niemieckiego nadczłowieka za wagary z lekcji
    niemieckiego. O ile oczywiście ów nadczłowiek pozwoliłby istnieć takim
    jak ty, na tym świecie. Bo jego wstępne plany nie przewidywały
    "przestrzeni życiowej dla słowiańskich bydląt".

  • 233. Data: 2014-07-22 16:17:54
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-22 13:44, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > A ktoś ci broni się przenieść?

    Nie zachęcaj mnie do opuszczenia Ojczyzny, i to tylko z twego powodu bo
    nie podoba mi się robienie z niej bazy wypadowej dla terrorystów,
    majacych złe zamiary wobec bratniego rosyjskiego narodu..

  • 234. Data: 2014-07-22 16:18:28
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-21 16:23, J.F. pisze:

    > O czym - na nakazanej zmianie wysokosci, ktora prawdopodobnie nie
    > miala miejsca ?
    >
    > Juz mielismy jedna katastrofe, po ktorej media niestworzone bzdury
    > wypisywaly, ale na szczescie mozna bylo poznac szczegoly sledztwa.
    >
    > J.

    A może miała miejsce, ale wspominanie o takiej opcji, mogłoby u Polaków
    spowodować że zaczną samodzielnie myśleć o tej sprawie?

    Masz na myśli "Zamach Smoleński"? Tu niestety moja teza przewiduje rolę
    Putina, no może nie osobiście, ale za przynajmniej za jego aprobatą.

  • 235. Data: 2014-07-22 16:18:48
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-21 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Mozliwych opcji jest duzo wiecej:
    > - zielone ludki
    > - sztuczna mgła, azot.
    >
    > A teraz skup się na tych prawdopodobnych...

    Te najprawdopodobniejsze wymieniłem.

  • 236. Data: 2014-07-22 16:43:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Jul 2014 16:15:14 +0200 osobnik zwany Trybun
    napisał:

> [...]
    .pl...

    > To nie Rosja sięgnęła po Kanadę, Meksyk czy Porto Rico, a te imperialne
    > świnie po Ukrainę, a wcześniej po Polskę i innych sąsiadów Rosji.

    odpowiadając jak Ty. Masz na to dowody?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 237. Data: 2014-07-22 16:44:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Jul 2014 16:17:02 +0200 osobnik zwany Trybun
    napisał:

> [...]
    > jak ty, na tym świecie. Bo jego wstępne plany nie przewidywały
    > "przestrzeni życiowej dla słowiańskich bydląt".

    i z tej miłości do braci słowian wymordował tysiące oficerów w katyniu,
    inteligencję, wysłał ludzi do łagrów. Miłosierny jak sam Pan Bóg.

  • 238. Data: 2014-07-22 18:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Nie zachęcaj mnie do opuszczenia Ojczyzny, i to tylko z twego powodu bo
    > nie podoba mi się robienie z niej bazy wypadowej dla terrorystów,
    > majacych złe zamiary wobec bratniego rosyjskiego narodu..

    Po pierwsze nie zachęcam.
    Pytam tylko, skoro tak zazdrościsz Kubanczykom, Białorusinom etc.

  • 239. Data: 2014-07-22 18:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

> [...]
    > jak ty, na tym świecie. Bo jego wstępne plany nie przewidywały
    > "przestrzeni życiowej dla słowiańskich bydląt".

    Ty masz naprawde coś niepokolei w głowie.

  • 240. Data: 2014-07-22 18:01:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Jul 2014 16:18:28 +0200, Trybun napisał(a):

    > A może miała miejsce,

    Jest flightradar, wszystkie loty rejestruje, zadnego znizania nie
    bylo, ale moze i ktos skorygowal dane ...

    > ale wspominanie o takiej opcji, mogłoby u Polaków
    > spowodować że zaczną samodzielnie myśleć o tej sprawie?

    Opcji ? Jesli znizania nie bylo, to na jakiej podstawie mialby ktos
    podawac pod rozwage rodakow informacje ze bylo ?

    To w koncu media maja podawac jakies wiarygodne informacje,
    czy spekulowac wedle uznania ? Bomba holenderskich terrorystow,
    baterie litowe wybuchly, porachunki narkotykowe.

    Ba, jesli znizania nie bylo, a ktos koniecznie chce to powiedziec ...
    to rosyjski agent ?

    > Masz na myśli "Zamach Smoleński"? Tu niestety moja teza przewiduje rolę
    > Putina, no może nie osobiście, ale za przynajmniej za jego aprobatą.

    Ja tylko o tym co pisano i mowiono w pare dni po katastrofie.
    Ze podchodzil trzy razy itp.

    J.