  • 171. Data: 2014-07-21 13:03:23
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Nie.

    Co nie ?

    > Ktoś im celowo dostarczył system do strącania samolotów i ludzi do jego
    > obsługi.

    Systemu BUK mozna sie nauczyc bardzo szybko, potrafili to zrobic nawet
    murzyni z afryki w kilka dni :)

    >Tego nie da się zrobić przez pomyłkę.

    Przez pomylke USA zestrzelilo Iranski samolot pasazerski albo Ukraicy
    rosyjski.
    Nie dyskutuje na temat idiotycznych doniesien przez media :)

  • 172. Data: 2014-07-21 13:12:02
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >Były tam w tym samym czasie dwa samoloty. Jeden cywilny i drugi duży
    >transportowy.

    Tam czyli gdzie, w jakiej odległości od siebie, skąd te doniesienia itp.
    itd. ?

    >Transportowy oczywiście wojskowy.
    >Wojskowe mają systemy utrudniające zestrzelenie. Transportowy oszukał
    >rakietę i znalazła sobie nowy cel.

    Teoretycznie jest to mozliwe, ale duzemu transportowcowi nawet flary raczej
    nie wystarcza do obrony. Nie zawsze wystarczaja mysliwcowi, a nawet rzadko
    mimo mniejszych rozmiarow, mniejszego promieniowania cieplnego itd. :)

    >Taki pechowy zbieg okoliczności że w przeciągu kilkudziesięciu sekund
    >pojawiły się dwa cele?

    Celow to tam bylo znacznie wiecej. Wejdz na FR24 i zobacz ile tam samolotow
    latalo wtedy w okolicy.
    Lotnictwo wojskowe nie czeka, az wszystkie cywilne znikna z horyzontu.
    Zreszta to by bylo w tym momencie niemozliwe.

    >Nie chcę nikogo oskarżać bo cała sprawa jest mętna.
    >Ale na razie tylko Ukraińcy mają z tego zestrzelenie korzyść. Putin zyskał
    >tyle samo co Jaruzelski jak paru bandytów z własnej >inicjatywy zabiło pana
    >Popiełuszkę. W sumie sytuacja jest bardzo zbieżna. Kościół wystawił tego
    >faceta do odstrzelenia, paru >kretynów go zabiło. A Solidarność darła ryja
    >i sporo zyskała.

    Na temat dorabiania ideologii nie dyskutuje :)

  • 173. Data: 2014-07-21 13:13:16
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 lipca 2014 12:53:24 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > a jakieś źródło poza chłopakami Putina?
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    O dwóch samolotach mówił pan Telewizor pierwszego dnia. napisz do nich o wyjaśnienie.

  • 174. Data: 2014-07-21 13:21:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, July 21, 2014, 12:59:49 PM, you wrote:

    > ale wojskowych samolotow ... przynajmniej takie byly intencje
    > Jest tez druga wersja, ze sami ukradli/zabrali..

    Jasne. Z załogą.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 175. Data: 2014-07-21 13:22:01
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 lipca 2014 13:03:23 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

> [...]
    >
    > rosyjski.
    >
    > Nie dyskutuje na temat idiotycznych doniesien przez media :)

    Nie wolno zapominać że na Ukrainie była i jest armia. I do tej armii również brali
    ludzi z terenów na których są teraz separatyści. Sporo ludzi na tych terenach mieszka
    to i prawdopodobieństwo ze znajdzie się kilku co byli uczeni obsługi się bez problemu
    znajdzie. Nie musieli do obsługi importować specjalistów z Rosji bo mają nie gorszych
    swoich.

  • 176. Data: 2014-07-21 13:44:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 21 Jul 2014 04:13:16 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > O dwóch samolotach mówił pan Telewizor pierwszego dnia. napisz do nich o
    > wyjaśnienie.

    czyli brak źródła. Bo pan telewizor głównie cytował to co usłyszał

  • 177. Data: 2014-07-21 14:08:30
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 lipca 2014 13:44:32 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Nie. Źródło jest. Masz dalsze pytania to do nich nie do mnie.

  • 178. Data: 2014-07-21 14:16:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 13:12:02 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):

> [...]
    > nie wystarcza do obrony. Nie zawsze wystarczaja mysliwcowi, a nawet rzadko
    > mimo mniejszych rozmiarow, mniejszego promieniowania cieplnego itd. :)

    Tylko jesli to byl Buk, to jest to system radarowy.

> [...]
    > Lotnictwo wojskowe nie czeka, az wszystkie cywilne znikna z horyzontu.
    > Zreszta to by bylo w tym momencie niemozliwe.

    Tam ruch cywilny nie byl ogolnie biorac duzy, ale akurat trzy sie
    zblizaly.
    Jesli prowokacja, to moment doskonaly, jesli wojsko szukalo zaslony
    cywilnych, to tez doskonaly.

    J.

  • 179. Data: 2014-07-21 15:02:32
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Tylko jesli to byl Buk, to jest to system radarowy.

    No wlasnie, tym bardziej unikniecie trafienia jest trudniejsze. Potrzebne sa
    bardziej skomplikowane urzadzenia a watpie, zeby jakis ukrainski
    transportowiec je posiadal.

    > Jesli prowokacja, to moment doskonaly, jesli wojsko szukalo zaslony
    > cywilnych, to tez doskonaly.

    Zaraz uslyszymy o tym z ust Putina :)

  • 180. Data: 2014-07-21 15:21:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 21 Jul 2014 05:08:30 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Nie. Źródło jest. Masz dalsze pytania to do nich nie do mnie.

    a w którym maglu?