  • 111. Data: 2014-07-19 19:55:13
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-19 19:26, Budzik pisze:
    > Użytkownik k...@g...com ...

    > Dał im tylko broń która moze to robic i kazał strzelać do Ukrainskich
    > wojskowych.

    Zdajesz sobie sprawę że wyciągasz najcięższe oskarżenia nie mając nawet
    strzępka dowodu? Skąd masz pewność że to nie intrygi imperialistów
    chcących szybko przejąć Ukrainę, a właśnie Putin?

  • 112. Data: 2014-07-19 20:23:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Pamietasz o co pytał kogutek?

    Ale skąd, nie czytam debila.

    > Polska chyba nie finansuje Rosji...

    A skąd wiesz, że pisałem o Rosji? ;-)

  • 113. Data: 2014-07-19 20:26:05
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 19 lipca 2014 19:55:13 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

    > Zdajesz sobie spraw� �e wyci�gasz najci�sze oskar�enia nie maj�c nawet
    >
    > strz�pka dowodu? Sk�d masz pewno�� �e to nie intrygi imperialist�w
    >
    > chc�cych szybko przej�� Ukrain�, a w�a�nie Putin?

    jak bym napisał że Putin kazał im strzelać do cywilnych samolotów to by było
    oskarżenie. Napisałem coś przeciwnego. Zdaję sobie sprawę nie z tego wydumanego
    oskarżenia a z tego że wszystkim co to tak publicznie żałują zabitych cała sprawa
    koło chuja lata. I największym dla nich problemem będzie to że odszkodowania ktoś
    musi wypłacić ze swoich pieniędzy. Że drogi samolot się zniszczył. I jeszcze
    dziesiątki takich prywatnych spraw . A to że ktoś zginął dla nich szczegół bez
    znaczenia. W dobrym momencie dla niektórych to się stało bo przekierowało bydło z
    akcji Izraelskich wojsk na zestrzelenie samolotu. Nie żebym potępił Żydów za to co
    robią bo według mnie robią słusznie. Daleki jestem też o to że zestrzelenie to
    Izraelski spisek. Aż taki Macierewicz to ja nie jestem. Farta Żydzie mieli i tyle.
    Tym naszym też na rękę to jest bo nie muszą się z niczego tłumaczyć bo telewizja
    tylko o wypadku. A tak standardowa gadka numer 7 i załatwione. Chce pomoc Świat
    Ukrainie to 50 uzbrojonych dronów niech im wylizinguje. I niech patrolują granicę z
    Rosją i rozpierdalają wszystko co nie wygląda jak pusty wóz drabiniasty.

  • 114. Data: 2014-07-19 21:53:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 19 Jul 2014 19:55:13 +0200 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > Zdajesz sobie sprawę że wyciągasz najcięższe oskarżenia nie mając nawet
    > strzępka dowodu? Skąd masz pewność że to nie intrygi imperialistów
    > chcących szybko przejąć Ukrainę, a właśnie Putin?

    za to Ty wierzysz w batiuszkę Putina jak w święty obrazek. Przecież on
    taki pokojowy i w ogóle nie wysłał SPecnazu na Ukrainę. I tylk
    oprzypadkiem ostatnio wśród nich jakaś epidemia panuje i mrą na potęgę.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 115. Data: 2014-07-19 22:10:19
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 19 lipca 2014 21:53:59 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Przy Obamie Putin to humanista.

  • 117. Data: 2014-07-20 10:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Był anonimowy dla wszystkich poza kontrolerami lotów. I oczywiście
    > władzami Ukrainy. A poza tym są wiadomości że nad Polską dostał nakaz
    > korekty kursu o 400km (pilot podobno protestował), takoż nad terenem
    > Ukrainy nakazano mu trochę obniżyć połap. W czarnych skrzynkach to
    > powinno być, a więc gdy te skrzynki dostaną się w odpowiednie ręce* to
    > być może dowiemy się prawdy.
    >
    > *Takie "ręce" które będą chciały sprawę wyjaśnić a nie zaciemnić.

    Skąd takie informacje?
    Z komentarza na onecie?
    To sa te Twoje fakty?
    A moze z tego samego zródła z którego dowiadujemy się, że to był samolot
    pełen zywych trupów?

  • 116. Data: 2014-07-20 10:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Tylko stwierdzenie faktu.

    Wymyslane fakty sa najgorsze...

  • 118. Data: 2014-07-20 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Zdajesz sobie sprawę że wyciągasz najcięższe oskarżenia nie mając nawet
    > strzępka dowodu? Skąd masz pewność że to nie intrygi imperialistów
    > chcących szybko przejąć Ukrainę, a właśnie Putin?

    Podawałem juz cała listę dowodów swiadczących na niekorzysc Rosji.
    Na razie nic nie wskazuje, zeby ciągp rzyczynowo skutkowy był inny.

  • 120. Data: 2014-07-20 11:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Przy Obamie Putin to humanista.

    Ale to jest argument za czym?
    Bo to nie zmienia nic w kontekscie pytania: kto zestrzelił samolot...

  • 119. Data: 2014-07-20 11:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale skąd, nie czytam debila.

    Stąd niezrozumienie pytania i mojej odpowiedzi. :)

    > A skąd wiesz, że pisałem o Rosji? ;-)

    Bo wiadomo kto strzelał... Pochwalił się na twiterze...