    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: NTG. ale wazne
    Date: Fri, 18 Jul 2014 20:00:04 +0000 (UTC)

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Wiadomo było że mieli ale nie wiadomo było kto strzelił. Nie ja tylko
    > Ukraińcy stwierdzili że jak separatyści przejęli ukraińskie rakiety to
    > zostały w nich zniszczone ważne układy.

    Tak. W ukrainskich.
    Ale oni mają tez BUKa od Rosjan.

    > W tej ch3wili oficjalna wersja
    > brzmi że strzelali separatyści.

    Na pewno najbardziej prawdopodobna.

    > Dla mnie nie są w tej chwili ludźmi
    > walczącymi o lepsze jutro dla siebie i swoich dzieci a pospolitymi
    > przestępcami.

    Uff...

    > Nigdy nie ukrywałem że nie darzę sympatią Ukraińców,
    > pomimo tego że nic złego mi nie zrobili. Nie lubiłem ich i już.

    To jest to oparcie w faktach...

    > Uważałem i dalej uważam że jak kilka milionów ludzi mieszkających na
    > jakimś terenie chce zmiany granic to należy im to umożliwić. Za to co
    > zrobili powinni zostać zwyczajnie spacyfikowani nie tylko przez
    > Ukraińców.

    A jak na tym samym terenie kilka milionów nie chce zmiany to co? Ring i
    niech walczą?

    Swoją drogą zapewne będa ci sie podobać doniesienia Rosyjskich brukowców.
    Np. wcale nie spadł nowy samolot. To tylko podrzucone szczątki samolotu
    zaginionego kilka miesięcy temu...