    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: NTG ale może...
    Date: Mon, 12 Jun 2017 17:11:27 +0000 (UTC)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > A rocznie będzie przyrastać może kilkadziesiąt. To nie jest produkt
    > powszechnego użytku, tylko nadzór instalacji coś a'la przemysłowej.
    > Więc żądania odczytania danych przez użytkownika są sporadyczne - nawet
    > nie codziennie. Raz na jakiś czas - jak tam się użyszkodnikowi spodoba.

    Czyli max kilkaset utrzymanych połączeń, ale wymiana danych sporadycznie?
    To myślę, że bez problemu da radę. Tylko sprawdź koniecznie, czy ten
    chiński soft ma jakieś keepalive'y, czyli czy jeśli połączenie z jakiegoś
    powodu po cichu umrze, ale modem nie zostanie o tym powiadomiony, to czy
    modem mimo wszystko wykryje taką sytuację.

    Może się to zdarzyć z różnych powodów. W praktyce - u jednego z operatorów
    (jakiś wirtualny, nie pamiętam już nazwy, nie Play w każdym razie) nawet
    kontekst PDP po cichu sobie padał i keepalive'y nie pomagały :) Ale chyba
    już to rozwiązali.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]