  • 31. Data: 2020-03-27 18:26:07
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-27 o 17:57, r...@k...pl pisze:
    > A u nas to przecież śmiech na sali -- facetkę z wirusem zamknęli w domu, a
    > testów nie zrobili ani rodzinie, ani współpracownikom (duża firma).
    > Jak się pochorują, to mają się zgłosić.

    A co dałoby zrobienie testów reszcie?
    Nie ma wirusa, ale za wcześnie aby test wykrył.
    Ma wirusa, nie ma objawów, to do szpitala nie biorą. Bo po co.
    Czyli w obu przypadkach najlepiej siedzieć w chacie przez dwa tygodnie?

    Robert

  • 32. Data: 2020-03-27 19:02:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    > Ma wirusa, nie ma objawów, to do szpitala nie biorą. Bo po co.
    > Czyli w obu przypadkach najlepiej siedzieć w chacie przez dwa tygodnie?

    Tak, ale tu chodziło o statystyki.
    Jeśli je podają to mają robić testy choćby po to, aby można ich wliczyć
    do zakażonych.
    I tak samo z każdym POTENCJALNYM przypadkiem.

    Jeśli nie, to niech ich nie podają.
    W zamian mogą podać że współczynnik śmiertelności o 600% przekracza taki
    zwykły - z tłumaczeniem że na pewno większości życie się znudziło i nie
    ma to związku z covid absolutnie....

  • 33. Data: 2020-03-27 19:08:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-03-2020 o 17:08, J.F. pisze:

    > Ale w jakim sensie - nie testuja swoich obywateli wystarczajaco mocno ?

    Że mają ten sam przypadek co we Włoszech - czyli z jakichś powodów
    śmiertelność jest dużo wyższa niż standardowo przy covid.
    Może tam tam na północy Włoch/południu Szwajcarii dostali jakąś inną
    mutację wirusa?
    Bardziej zabójczą.

    > A moze faktycznie Niemcy maja jakies podejrzane testy ?

    Mogą mieć immunologiczne - idą szybko, ale sygnalizować mogą też inne
    wirusy, nie tylko covid.
    Jeśli ich wyniki podają do statystyk, to faktycznie może być to nieco
    wyolbrzymione.
    Z drugiej strony na pewno nie testowali wszystkich zakażonych, więc IMO
    i tak są najbliżsi prawdy.

  • 34. Data: 2020-03-27 23:02:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Mar 2020 18:26:07 +0100, w <5e7e372a$0$521$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    > A co dałoby zrobienie testów reszcie?

    Jeżeli mają wirusa -> izolacja/kwarantanna ich i ich rodzin.
    Nie mają -- pozostałych z rodziny nie trzeba izolować.

    Jak długi może to być łańczuszek, chyba nie trzeba mówić?

  • 35. Data: 2020-03-27 23:20:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-27 o 23:02, r...@k...pl pisze:

    > Jeżeli mają wirusa -> izolacja/kwarantanna ich i ich rodzin.
    > Nie mają -- pozostałych z rodziny nie trzeba izolować.

    Test chyba ujawni wirusa po kilku dniach od zakażenia. Dlatego izolują
    wszystkich,którzy mieli kontakt z pozytywnym.

    > Jak długi może to być łańczuszek, chyba nie trzeba mówić?

    Dlatego trzeba izolować, bo test może jeszcze nie wykazać.

    Robert

  • 36. Data: 2020-03-27 23:22:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jeśli test wykrywa chorobę w kilka dni po zakażeniu to znaczy że jest potrzebny kiedy
    wypisują ozdrowieńczy ze szpitala. Żeby była pewność że nie będzie zakazal i że jest
    wyleczony.

  • 37. Data: 2020-03-27 23:39:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Mar 2020 15:22:15 -0700 (PDT), w
    <d...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Jeśli test wykrywa chorobę w kilka dni po zakażeniu to znaczy że jest potrzebny
    kiedy wypisują ozdrowieńczy ze szpitala. Żeby była pewność że nie będzie zakazal i że
    jest wyleczony.

    To nie wiesz, że teraz chorzy leczą się w swoim domu?

  • 38. Data: 2020-03-28 01:39:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mnóstwo chorób leczyło sie, leczy i będzie leczyło w domu. Zapalenie ucha leczy się w
    domu. Chyba że się jakoś dziwnie rozwinie. Dzisiejsza chorobę wirusowa tez leczy się
    w domu. Jedynie jakieś skrajne przypadki muszą być leczone w szpitalu. Najważniejsze
    żeby nie dopuścić na dużą ilość zachorowań. Ja napisałem dlaczego uważam robienie
    dużej ilości testów za zbędne i nic nie wnoszace do leczenia. Ty i inni piszą że
    trzeba robić testy. Ale żaden z was nie napisał jaki miałby być cel i jak by te testy
    robili. Uważam że bez względu na kraj i ilość testów jakie ma do wykorzystania
    przetestowanie małego miasteczka, takiego na 10 tysięcy ludzi, ze względów
    logistycznych jest niemożliwe. Napisz jak byś robił testy w Kielcach.

  • 39. Data: 2020-03-28 09:28:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Mar 2020 17:39:42 -0700 (PDT), w
    <a...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Najważniejsze żeby nie dopuścić na dużą ilość zachorowań. Ja napisałem dlaczego
    uważam robienie dużej ilości testów za zbędne i nic nie wnoszace do leczenia.

    Włosi też byli tacy "światli" jak ty i efekty widać.
    Chińczycy, Koreańczycy czy Niemcy na szczęście nie podążyli wg twojej
    pseudomądrości.

  • 40. Data: 2020-03-28 11:04:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Mnóstwo chorób leczyło sie, leczy i będzie leczyło w domu. Zapalenie ucha leczy się
    w domu.

    Kto ci teraz wypisze receptę na antybiotyk na to ucho?

    MJ