  • Data: 2020-03-29 01:07:43
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 28 Mar 2020 06:52:09 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):

    > Dobra widać światło w tunelu:
    >
    > Die Neuinfektionen in Deutschland würden sich derzeit etwa alle fünfeinhalb Tage
    verdoppeln - was schon deutlich langsamer als zu Beginn der Corona-Krise sei. Um das
    Gesundheitssystem nicht zu überlasten, müsse der Zeitraum der Verdoppelung jedoch in
    Richtung "von zehn Tagen gehen", so die Kanzlerin.

    > Liczba nowych infekcji podwaja się aktualnie co 5,5 dnia jeśli
    > będzie w okolicy 10 dni system opieki wytrzyma. Tako rzecze Merkel.
    > Pierwszy prognozowany termin to 20 kwietnia.

    Merkel ma wyksztalcenie matematyczne, o ile mnie skleroza nie myli ?

    To moze dobrze policzyla, bo tak na pierwszy rzut oka - ciagle
    podwaja. Podwoi ilosc szpitali co 10 dni ?
    Czy zakladajac, ze wyleczenie trwa 14 dni, to im sie czesc lozek
    zwolni, i przyrost bedzie na tyle maly, ze nie przekrocza mozliwosci
    szpitali az im sie cale spoleczenstwo zarazi ...

    J.