  • 11. Data: 2010-03-29 19:53:08
    Temat: Re: netia - odlaczenie bez podania przyczyny
    Od: sqniC <s...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2010-03-29 18:26, user56 pisze:
    > No pewnie coś się popsuło, haha. Restart portu pomógł, ale Netia nie ma
    > możliwości zrestartować portu, trzeba czekac tydzień i w międzyczasie
    > wykrwawić krwawicę na infolinii.

    Tak z ciekawosci to o jakiej usludze Ty w sumie piszesz? Jakie masz SLA?

    pozdr./seba

  • 12. Data: 2010-03-29 20:10:03
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    W dniu 2010-03-29 21:53, sqniC pisze:

    > Tak z ciekawosci to o jakiej usludze Ty w sumie piszesz? Jakie masz SLA?
    >
    > pozdr./seba
    pewnie internetsuperliga za 49 PLN :P

  • 13. Data: 2010-03-29 20:22:57
    Od: "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>

    W dniu 2010-03-29 22:10, shefenez pisze:
    > pewnie internetsuperliga za 49 PLN :P

    borkow

  • 14. Data: 2010-03-29 21:21:40
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    W dniu 2010-03-29 22:22, B.Borkowski / borkow.org pisze:
> [...]
    coż wielkiej pomyłki nie zrobiłem :P

  • 15. Data: 2010-03-30 06:12:45
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > pewnie internetsuperliga za 49 PLN :P

    W kazdym meczu sa przerwy ;-)

  • 16. Data: 2010-03-30 07:16:06
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    user56 wrote:

    > "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> wrote in message
    ms.com...

    > Możliwe, że masz rację. Chociaż po dzisiejszej interwerncji w UKE i u
    > Rzecznika do Spraw Konsumentów jakoś potrafili się porozumieć z TP i

    A co ma Rzecznik do Spraw Konsumentów do firmy?

    wer

  • 17. Data: 2010-03-30 09:03:46
    Temat: Re: [NTG]Re: netia - odlaczenie bez podania przyczyny
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Wg mnie to oszukiwanie ludzi na temat usługi, która bądź co bądź jest
    > prowadzona w sposób amatorski i wg mnie to problem polskiego internetu. Z
    > jednej strony monopolista, a z drugiej amatorzy uzależnieni od tego
    > monopolisty, a na końcu klienci , którym się obiecuje, prawidłowośc
    > działania usługi.

    eeeeeeee, sadze, ze gdybys placil zgodnie z fakturami to zadnego problemu by
    nie bylo. Problem zaczyna sie gdy klienci zaczynaja placic mnie,
    nierownomiernie, za duzo oraz znaczaco inaczej niz wystawiane faktury

    moze sie okazac, ze system komputerowy odpowiadajacy za ksiegowanie
    pieniedzy jest ulomny i w porownaniu z dziwnymi wplatami klienta powstaje
    problem prowadzacy do blokady

    Icek

  • 18. Data: 2010-03-30 17:53:59
    Od: "user56" <o...@o...pl>

    "Icek" <i...@d...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > moze sie okazac, ze system komputerowy odpowiadajacy za ksiegowanie
    > pieniedzy jest ulomny i w porownaniu z dziwnymi wplatami klienta powstaje

    lol, fajny jesteś :) ale się trochę mylisz co do mnie

  • 19. Data: 2010-03-30 17:55:12
    Od: "user56" <o...@o...pl>

    <b...@n...pl> wrote in message news:hos81m$29p$1@node1.news.atman.pl...

    ms.com...

    > A co ma Rzecznik do Spraw Konsumentów do firmy?

    czy firma nie może być konsumentem?

  • 20. Data: 2010-03-30 17:59:08
    Od: "user56" <o...@o...pl>

    "sqniC" <s...@n...spam.gmail.com> wrote in message

    > Tak z ciekawosci to o jakiej usludze Ty w sumie piszesz? Jakie masz SLA?
    >
    > pozdr./seba
    Zwykłe 1MB netiowe, a co to SLA to nei mam pojęcia i nie chcę wiedzieć.
    Ważne żeby działało.