  • 21. Data: 2009-09-08 14:03:57
    Temat: Re: [NTG] Re: Sprawdzone wodoodporne buty. Przedzial 500-1000 PLN. Koniecznie sprawdzone
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-08 15:04:26 +0200, "Ivam"
    <f...@-...fm> said:

    > Naprawde nie dbasz;)

    One służą do chodzenia, nie dbania, to nie srebra rodowe ;-)

    > Karrimory IMO sa strasznie przereklamowane.

    Kiedyś nie były. Tyle, że w ciągu ostatnich paru (10?) lat, tam się ze
    2 razy właściciel zmieniał i teraz to HGW co sobą reprezentują. Jak
    kupowałem ich buty, to tak wogóle sami ich nie robili (jak większość
    znanych firm), tylko zlecali któremuś z dobrych wykonawców. Krążyły
    plotki, że pochodziły z tej samej fabryki, co Garmonty. Z moich
    obserwacji (głównie u znajomych, bo ja nie jestem za bardzo
    reprezentatywny ;-) - wytrzymywały tyle, co La Sportivy, Garmonty,
    Asolo i tym podobne. Zresztą akurat ta firma zawsze słynęła z
    doskonałych plecaków i szkoda że się za bardzo rozdrobnili.
    A tak a propos przereklamowanych firm, to dla mnie taki jest TNF - ich
    buty zaczęły mi się rozpadać po 3 miesiącach. Nawet Keczuły z Dekatlona
    wytrzymały dłużej (pół roku).

    Teraz chyba zaryzykuje Hanwagi albo Meindle, których jakość jest
    legendarna. Zawsze lubiłem obalać legendy ;-)

    > Przyznam sie, ze najtrwalsze to mam wojskowe Kupczaki. Juz bedzie z
    > 8-10 lat jak je mam, ciagle wody nie puszczaja (gore).

    Pytanie czy nowe aby na pewno dorównują jakością tym starym, bo jeśli
    podpadają pod popularne trendy, to nie powinny ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 22. Data: 2009-09-08 14:13:59
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message
    > Z moich obserwacji (głównie u znajomych, bo ja nie jestem za bardzo
    > reprezentatywny ;-) - wytrzymywały tyle, co La Sportivy, Garmonty, Asolo i
    > tym podobne.

    Asolo? Nie mialem, ale nic dobrego nie slyszalem. Moze poza tym, ze wygodne.

    > Zresztą akurat ta firma zawsze słynęła z doskonałych plecaków i szkoda że
    > się za bardzo rozdrobnili.

    Plecakow, termosow i karimat. I na tym koniec. IMO oczywiscie.

    > A tak a propos przereklamowanych firm, to dla mnie taki jest TNF - ich
    > buty zaczęły mi się rozpadać po 3 miesiącach.

    Buty maja tragiczne (podobnie do himounta czy columbii), nie wiem jak
    spodnie, ale kurtki sprawuja sie zajebiscie. Jedynym problemem jest fakt, ze
    maja zamki odwrotnie wszyste (te wewnetrzne, zeby polara wpiac). To jedyne
    co mnie wkurwia. Moze poza cena w PL, bo np. w UK to jest super (nie
    pamietam modelu, ale jakies cudo z gore-texem, dalem 120 funtow, a po 3
    latach wyglada jak nowa).

    > Nawet Keczuły z Dekatlona wytrzymały dłużej (pół roku).

    A jak jeszcze na promocjach, to lepszej firmy w kategorii jakosc/cena nie
    znam. Nie mialem ich butow, ale na spodniach, koszulach, plecaku i namiocie
    sie jeszcze nie zawiodlem.

    > Pytanie czy nowe aby na pewno dorównują jakością tym starym, bo jeśli
    > podpadają pod popularne trendy, to nie powinny ;-)

    U nich zawsze bylo roznie. Jak dorwales to tak miales - albo puszczaly wode
    i szwy sie rozlatywaly juz w pierwszym tygodniu uzywania, albo nie do
    zabicia. Kuzyn mowi, ze nowe ciagle to samo.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 23. Data: 2009-09-08 14:16:07
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-08 15:25:23 +0200, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    > [ciach]
    >
    > Ogólnie marka Karrimor jest IMHO mocno przereklamowana.
    > Miałem buty i mam śpiwór - nigdy więcej nie kupię i odradzam wszystkim.

    Zawsze wyznawałem zasadę, żeby różnoraki sprzęt kupować od firm w nich
    się specjalizujących - jak śpiwór to np. Yeti (gorąco polecam -
    dosłownie), jak namiot to np. Marabut (świetne), jak plecaki, to
    Karrimor (HGW jak teraz) czy Deuter (ciągle dobrze) itede. Sam się
    skusiłem na buty Karrimora, bo wyglądały dobrze i wśród osób którym
    opiniom ufałem miały dobre noty. Jak na mnie - dały radę. Ale ostatnie
    kupiłem ze 4 lata temu (akurat miały fajną cenę i trochę poleżały w
    szafie), więc nie dam sobie nic obciąć za ich obecną jakość. No i teraz
    nierzadko bywa tak, że różne linie produktów tego samego producenta są
    robione w różnych fabrykach (w Azji oczywiście), z różnymi założeniami
    co do jakości, więc niestety coraz bardziej liczy się konkretny model,
    a nie marka

    > On dosyć duży, ten Defresz, jest. (:

    A Ty skąd wiesz? ;-)

  • 24. Data: 2009-09-08 14:18:37
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-08 15:04:04 +0200, kocyk <k...@Z...pl> said:

    > A kto jest teraz dystrybutorem? Moze bym wyslal.

    Strona Daytony twierdzi, że GRANDys duo

  • 25. Data: 2009-09-08 14:28:09
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    de Fresz pisze:

    > Wole Dremelem, można rzadziej używać.

    ale po Dremelu lakier slabo trzyma.

    KJ

  • 26. Data: 2009-09-08 14:42:24
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-08 16:28:09 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:

    > ale po Dremelu lakier slabo trzyma.

    Ja kupuję tylko najlepszych firm i daje radę. Nie będę przecież frencza
    robił byle chłamem.

  • 27. Data: 2009-09-08 15:52:35
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > Zawsze wyznawałem zasadę, żeby różnoraki sprzęt kupować od firm w nich
    > się specjalizujących - jak śpiwór to np. Yeti (gorąco polecam -

    A Yeti to nie model!?! (PAJAK?)

  • 28. Data: 2009-09-08 16:09:25
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości

    > A Ty skąd wiesz? ;-)

    Widziałem Cię w ringu u Piomaja.
    To Ty chyba wymyśliłeś tę taktykę zaliczania szybkich punktów w
    zwarciu, OIDP.
    A mam prawo nie pamiętać. (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 29. Data: 2009-09-08 18:43:48
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-08 18:09:25 +0200, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    > Widziałem Cię w ringu u Piomaja.

    Łomatko, to ludzie aż tyle żyją? ;-)

    > To Ty chyba wymyśliłeś tę taktykę zaliczania szybkich punktów w zwarciu, OIDP.

    Tego nie pamiętam, ale zdaje się wtedy pobiłem Gildora i Wiewióra ;-)

    > A mam prawo nie pamiętać. (:

    No ja trochę też ;-) A byłem przekonany, że się jeszcze nie spotkaliśmy.

  • 30. Data: 2009-09-08 19:01:12
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-08 17:52:35 +0200, "f...@g...com"
    <f...@g...com> said:

    > firm w nich
    >
    > A Yeti to nie model!?! (PAJAK?)

    Może też, ale mi chodziło o:

    http://www.yeti.com.pl/index.html

    Świetne śpiwory, acz nietanie. Mam model na Thinnsulate (bo nie
    chciałem puchowego - nie muszę trzymać rozwiniętego i obawiać się
    wilgoci), komfort ma zdaje się do 0, a przy +5 spałem w samej koszulce
    i musiałem rozpiąć, bo było ciut za ciepło.