  • 11. Data: 2009-09-04 08:48:45
    Temat: Re: Mialem sie pochwalic jak cos kupie - TDM 3VD
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 4 Sep 2009 02:23:45 +0200, Piotr Chamernik :: CHAMER
    napisał(a):

    > No podobnie jest, w sumie walimieto, tylko sie balem, ze tam sie cos zaraz
    > pourywa w srodku na poczatku.

    Tak BTW - u mnie w Fazerze mam to samo - napie...a aż miło (pierwsze 2
    biegi). Po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że wszytsko jest w
    porządku i po prostu TTTM.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 12. Data: 2009-09-04 09:15:16
    Temat: Re: [NTG] Re: Mialem sie pochwalic jak cos kupie - TDM 3VD
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Ivam pisze:

    > A pdf nie wystarczy? ;) Jedna firma, dla ktorej robilem rysunki nie
    > miala autoCad'a tylko jakies niewiadomo co (ponoc duzo tansze) i chcieli
    > w pdf'ach.

    Mozesz sobie zrobic rysunek od reki. Byle bylo prawidlowo zwymiarowane.
    Tyle ze z rysunku CAD mozna zrobic niemal od reki program na obrabiarke
    a z odrecznym rysunkiem trzeba sie pobawic i zajmuje to sporo wiecej
    czasu i nerwow.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!