eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKupiłbym silnik, w zasadzie dowolny ;)Re: [NTG] Re: Kupiłbym silnik, w zasadzie dowolny ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [NTG] Re: Kupiłbym silnik, w zasadzie dowolny ;)
    Date: Sat, 1 Aug 2009 17:41:17 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 85
    Message-ID: <h51nj0$ph4$1@news.onet.pl>
    References: <h50t7v$vai$1@news.onet.pl> <h517k1$iid$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h51los$lll$1@news.onet.pl> <h51n0a$jq9$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-2.piasta.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1249141152 26148 83.175.144.34 (1 Aug 2009 15:39:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Aug 2009 15:39:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:606487
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Ivam" <f...@-...fm> napisał w
    wiadomości news:h51n0a$jq9$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Odpisze publicznie... moze nie dostane bana;)
    > "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote in message
    > news:h51los$lll$1@news.onet.pl...
    >> To ma być taki większy gokart, do latania bokiem po dużym równym placu
    >> bądź jakim torze, sztywna rama bez jakiegokolwiek zawieszenia koła 10"
    >> od quada opona 225/45 szosowa bądź slick ale rama na tyle duża zeby
    >> spokojnie wsadzić 13" felge z oponą 185/65 do upalania. Max prędkość
    >> nie większa niż 70-80km/h zeby nie kusiło.
    > To proponuje samochodowy silniczek - mala wysokoobrotowa benzyna, np.
    > fiatowski 1.1, vw 1.4, ew. renault (np. z twingo chyba 1.2, albo 1.1).
    > Odradze Ci motocyklowe ze wzgledu na skrzynie, sprzeglo, koniecznosc
    > kombinowania z przegubami, itp. Powaznie mowie - gra nie warta swieczki.
    > Motocyklowe np. 350 sa dobre do malych gokartow, ale jak chcesz cos
    > wiekszego, to bedziesz zaraz ukrecal co popadnie;)
    >> Sama dolna rama bez cage-a jedynie jakieś wsporniki zeby sie nie złamał.
    > Zrob klatke - nawet prosta, cos w stylu
    > _____
    >> \
    > Bo wiem, ze sie wydaje bezpiecznie, ale dosc latwo samodzielne
    > konstrukcje wywalic... zwlaszcza jak sie bokiem chodzi.
    >> Przód tarcze hamulcowe, pompa i zaciski od pikoczento układ kierowniczy
    >> też pikoczento tył bez hamulców, no jeśli już to jakaś jedna mała tarcza
    >> na osi ze sterowaniem pewnie ręcznym.
    > Z hamulcami slabo. Wez z czegos wiekszego, albo czegos co hamuje - zebys
    > mial zapas. Polecam cos z twingo, fiesty... odradzam lupo, seicento. No
    > chyba, ze juz masz, to chociaz zaloz dobre klocki i zmien gumowe odcinki
    > przewodu hamulcowego na te w oplocie. Co do hamulcow z tylu to proponuje
    > osobny obieg, z osobna pompa i tez dobre hamulce - sporo frajdy to moze
    > dac. Jak dasz dluga dzwignia (jak w rajdowkach) to da rade recznie tym
    > sterowac.

    Myślałem o dostępności tego i kosztach części zamiennych, w takim razie
    zostaną wytypowane od swifta nacinane i nawiercane za 100zł sztuka nowe ;)

    >> Koszt tego ustrojstwa sądze w granicach 2000zł
    > Tanio cos... zweryfikuj ta sume;)

    Sądze ze da rade zapas 500zł ewentualnie


    > Jedyne zalety silnika motocyklowego w takim wynalazku to:
    > - skrzynia biegow (mozna biegi zmieniac bez sprzegla)

    O właśnie ;)


    > - mozesz zrobic z tylu sztywna os (bez dyferencjalu) i spokojnie zasuwac
    > bokiem nawet przy 20km/h... na kazdej drodze;)

    I to będzie sztywna oś bez dyfrów ;)

    To musi być silnik motocyklowy korci mnie ta XJ-ta co wrzóciłem linke,
    daleko mam i nie wiem czy gra warta świeczki może ktoś miałby bliżej? A jak
    trefne pochodzenie to wogóle sobie daruje.
    Duże przełożenie (vmax 80kmph) więc postawi go bokiem wcisnięcie gazu do
    dechy przy 6-8kobr/min w zależności od charakterystyki silnika. Waga całego
    pojazdu w granicach 200kg.


    >> Wcześniej 1x Black Death 15" skrzynia bass reflex około 140l
    >> zestrojona na 58Hz i 4x Black Box Bass 5 w sumie z 6.5kW RMS i wynik
    >> 144.4dB...
    > Sporo watow na taki wynik... sedan? ;)

    Avant, nie trafiona częstotliwość rezonansowa auta i jakos tak nie wiem czmu
    ale słaby wynik jak na tą moc.

    >> wystarczyło na wicemistrzostwo Polski wg nowych tabel EASCA na Sound Of
    >> Tunning w Lublinie 2009 w klasie profesjonalistra 1-2.
    > Gratulacje... zawsze podziwiam ludzi, ktorym sie chce w to bawic. Ja u
    > siebie raz zalozylem, jezdze, slucham i ciagle narzekam na kabel RCA,
    > ktorego nie chce mi sie zmienic;)

    Cywilnie mam 2x Black air w ciśnieniowej skrzyni gra o niebo lepiej i do
    tego monoblock JL-audio E1800D.

    --
    Pozdrawiam
    Lewis
    red GSF 400 "pszedany"
    Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
    dB Race 145.5dB ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: