  • 21. Data: 2013-02-28 08:26:01
    Temat: Re: [NTG] Ratunku! Chcą mnie od Was odciąć :-(
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Anerys <s...@s...pl> wrote:

    > Admini tną OIMW. Rzeczony HomeNet także tnie kilka anonymizerów.

    Ja też ciąłem eternal-september i aioe, jak było więcej serwerów. Teraz
    z anonymizerów piszą też normalni ludzie, z braku alternatywy, więc już
    nie tnę.

    > Hmm... to już wtedy zaczęło się psuć? :))

    Widzisz, jacy starzy jesteśmy ;)

    --
    "Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
    dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

  • 22. Data: 2013-02-28 08:27:34
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    rageofhonor <w...@w...pl> wrote:

    > Nie tylko odczytu. Ja jestem w Aster/UPC i nie mam problemów z wysyłaniem
    > postów na serwer "news.neostrada.pl"

    Z UPC można wysyłać też przez news.atman.pl.

  • 23. Data: 2013-02-28 08:28:44
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Zgłoś sie do Adama Wysockiego. Ale On wpuszcza anonimizery :(

    Każdy może wycinać u siebie w czytniku. W konfiguracji serwera to dużo
    łatwiejsze, ale teraz sytuacja z anonymizerami nie jest już taka oczywista,
    jak kiedyś. Teraz nie tylko trolle piszą przez anonymizery.

  • 24. Data: 2013-02-28 11:23:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Wysocki napisał:

    > Ja też ciąłem eternal-september i aioe, jak było więcej serwerów.
    > Teraz z anonymizerów piszą też normalni ludzie, z braku alternatywy,
    > więc już nie tnę.

    Raczej z braku informacji. Są przecież news.tpi.pl, news.task.gda.pl,
    news.atman.pl -- serwery dostępne dla wszystkic z *.pl. Jeśli któryś
    nie przyjmuje z jakiejś mniejszej sieci, to raczej jest przeoczenie,
    można to zgłosić i zmienić. Z anonymizerami odwrotnie -- przyjmowanie
    ruchu od nich jest wyjątkiem, więc tacy "normalni ludzie" później są
    zdziwieni, że tyle czasu pisali sobie a muzom i mało kto ich czytał.

    --
    Jarek

  • 25. Data: 2013-02-28 11:48:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2013 19:10, Piotr Gałka pisze:
    > Mamy stronę firmową i pocztę na home.pl więc i z serwera news na home
    > korzystam od lat.
    > A tu mi napisali, że wsparcie dla tego rozwiązania zostało zakończone i
    > za kilka dni wyciągną zawleczkę ;-).

    Czuję Twój ból ;)

    Wysłałem im nieco kąśliwą uwagę, że taki krótki termin od powiadomienia
    do skutku jest mało profesjonalny plus chciałem się dowiedzieć z kim
    wymieniali dane, jak ewentualnie się skontaktować z odpowiednimi
    adminami i jaki mniej-więcej mieli ruch i obłożenie dysków w związku z
    hierarchią pl.* (żeby ewentualnie zacząć intensywniej myśleć nad
    założeniem własnego serwera).

    Odpowiedź da się streścić do "wiemy ale nie powiemy".

  • 26. Data: 2013-02-28 13:06:02
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:512f3601$1@news.home.net.pl...
    > Wysłałem im nieco kąśliwą uwagę, że taki krótki termin od powiadomienia do
    > skutku jest mało profesjonalny plus chciałem się dowiedzieć z kim
    > wymieniali dane, jak ewentualnie się skontaktować z odpowiednimi

    Z kim wymieniali, to można by w sumie prześledzić ścieżki path, w
    wiadomościach "przychodzących" (tych, które z zewnątrz przyszły do HomeNet),
    oraz "wychodzących" (tych, które na HomeNet powstały),co do adminów, to jak
    jest np. newsfeed.ciociabasia.pl, to wyłuskać z innych postów i nagłówków,
    jak ktoś inicjował z news.ciociabasia.pl linię "X-complaints to", zwykle tam
    siedzi abuse i liczyć, że nie okaże się mendą mającą wszystko w dupie
    (admini od newsserwerów tacy się nie okazywali, ale od lokalnych dostawców a
    i owszem, ktoś chciał mi DDOS-a zrobić chyba, a pan admin olał, że z jego
    sieci do mnie wyszło w ciągu c.a. 10 minut ponad 10 tysięcy wywołań SYN...
    czyli o zestawienie połączenia... na nieczynny na szczęście port, różne
    numery, wspierane zaporą ogniową)

    > adminami i jaki mniej-więcej mieli ruch i obłożenie dysków w związku z
    > hierarchią pl.* (żeby ewentualnie zacząć intensywniej myśleć nad
    > założeniem własnego serwera).

    Ja zobaczę, jak stoję z dyskami i na małym laptopie mógłbym zamontować jakiś
    mini-serwer, można by włączyć to w strukturę, można by było wzajemnie się
    wspierać. MIałem już działający serwer na Hamsterze, choć nie ukrywam, myślę
    o czymś poważniejszym. Ale jak nie trzeba bajerów - to odgrzebię swego
    Hamstera (choć mógł on polec na dysku, który paść mi był raczył, to wtedy
    skonfiguruję od nowa) i kwestia tylko klik-klik, przedefiniowania praw
    dostępu, minuta-osiem.

    > Odpowiedź da się streścić do "wiemy ale nie powiemy".

    Tez myślałem, żeby napisać, ale w sumie, chyba mam to w sempiternie. Jest
    tyle innych serwerów...
    Zresztą, mój wydmuch to nie w kij dmuchał, 10 Mbps, dwa dni temu testowane,
    no, może trzy, waliło full-speed, spływ mam 120, da radę spoko.
    Przekierowanie-NAT? Czemu nie, ustawię na routerze. Adres mam (i pod nim
    zresztą chodził mój newsserwer przez ok. rok) - trzymam w DynDNS, pilnując
    jak oka w głowie (dedykowany updater), bo takiego już bym dziś nie założył -
    mocno okroili możliwości i dostępne domeny, ale ci, co mają, to będą mieć do
    końca świata.

  • 27. Data: 2013-02-28 13:10:59
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > oczywista,
    > jak kiedyś. Teraz nie tylko trolle piszą przez anonymizery.

    Niestety - NIE TYLKO. A powinni TYLKO normalni, niestety, są wspólni. Coś,
    co np. miało wesprzeć dajmy na to, dysydentów z Chin, etc., coby ich
    smierdziele z władz, czy inych bojówek nie ponamierzały, itd., zostało
    nadużyte przez kmieci różnej maści (przy których bekacze przemiennikowi to
    dalekie QRM i QRN), którym marzy się głównie nasrać "na dywan" i spier...ić,
    bo nie mówię o normalnych, używających anonymizerów.

  • 28. Data: 2013-02-28 13:40:41
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Ja też ciąłem eternal-september i aioe, jak było więcej serwerów. Teraz
    > z anonymizerów piszą też normalni ludzie, z braku alternatywy, więc już
    > nie tnę.

    Mając BBS-a Packet-Radio (FBB, zaczynałem 5.15 DOS, skończyłem 7.00 WIN),
    mogłem w filtrach poustawiać, tak słownictwo, jak i np. (muszę sobie
    przypomnieć, ale chyba tak) ścieżkę kierowania, path, oraz sporo innych
    czynników, że taka wiadomość była blokowana, mogłem ją przejrzeć i zrobić
    to, co może z wiadomością zrobić admin :)) Zdarzyło się wyciąć porno
    pedofilskie... (ale to ze zdekodowanej binarki, wyłuskałem numery przesyłek
    (to były tzw. biuletyny), bo wiele części i sruu, poszło do fajansu).

    > Widzisz, jacy starzy jesteśmy ;)

    To były dobre czasy, to se ne vrati, pane Havranek... Ale powspominać można
    :)

  • 29. Data: 2013-02-28 13:43:52
    Od: Miroslaw Kwasniak <m...@i...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    > Raczej z braku informacji. Są przecież news.tpi.pl, news.task.gda.pl,
    > news.atman.pl -- serwery dostępne dla wszystkic z *.pl. Jeśli któryś

    Nie wiedziałem, że atman się otworzył.

  • 30. Data: 2013-02-28 13:48:45
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Daj znać na priv, to założę Ci konto u siebie.

    Dzięki. Pomyślę.
    Na razie jeszcze sam nie wiem czego chcę.
    Kiedyś zdarzało mi się zaglądać np. na sci.engr.electrical.compliance, czy
    sci.electronics.* ale to dawno było.
    P.G.