  • 11. Data: 2009-12-08 06:45:30
    Temat: Re: [NTG] O samochodach ale warto przeczytac
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 08 Dec 2009 02:48:21 +0100, marider napisał(a):

    > PS: kupilem w zeszlym miesiacu samochod w Polsce, przebieg ma oryginalny
    > i ogolnie autko zadbane (ze Szwajcarii + full historia oraz ksiazki,
    > papiery, instrukcje, serwisy itd) wiec moge powiedziec ze mi sie udalo
    > co raczej jest w tym kraju rzadkoscia jesli chodzi rowniez o takie
    > zakupy. Mam szczescie ;)

    Mi na samo wspomnienie poszukiwań auta dla siebie (używanego - dwa lata
    temu) skóra cierpnie - tak wielkiej szarej strefy nie ma chyba w żadnej
    innej dziedzinie naszego rynku konsumenckiego.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 12. Data: 2009-12-08 12:26:41
    Temat: Re: O samochodach ale warto przeczytac
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 8 Gru, 07:45, Seba <s...@g...pl> wrote:

    > Mi na samo wspomnienie poszukiwań auta dla siebie (używanego - dwa lata

    a ja miesiac temu kupilem sobie samochod z przebiegiem adekwatnym do
    wieku ('86 702000km:)), wpakowalem w niego jakies 900zl (papierologia,
    materialy eksploatacyjne) i zrobilem jak na razie 3tys km i jezdze
    dalej:) zapala, skreca, hamuje, pali 6l/100km, wszystko dziala (no
    radio nie bardzo, bo mi sie nie chce szukac kabla antenowego) i cieszy
    - i dla mnie argumentem "za" byl wlasnie przebieg

    scibor
    wolny slot na motocykl
    Blekitny Grom - MB 190 2,0D '86

  • 13. Data: 2009-12-09 17:00:39
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.S" <r...@g...pl> napisał w wiadomości:

    > Pieprzenie kotka..... ten 5 letni Mercedes musiałby dziennie robić prawie
    > 1000 km żeby mieć po 5 latach 1,8 mln......

    Jezeli jezdzil w jakiejs korporacji na 3 zmiany to wychodzi po 330km na
    kierowce dziennie, teoretycznie niby mozliwe, ale malo prawdopodobne.
    Z drugiej strony, po kiego grzyba jakis Helmut mial by "krecic" licznik do
    przodu przed sprzedaza?

    --
    Pozdr. magnes
    nt650v fjs600 troche puzzli i 4 kola w dieslu

  • 14. Data: 2009-12-09 18:40:27
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    magnes pisze:

> [...]
    > kierowce dziennie, teoretycznie niby mozliwe, ale malo prawdopodobne.
    > Z drugiej strony, po kiego grzyba jakis Helmut mial by "krecic" licznik do

    Nie Helmut przekręca ale pismaki popuszczają wodze fantazji

    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 15. Data: 2009-12-09 18:56:22
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Monster" wrote...

    > Nie Helmut przekręca ale pismaki popuszczają wodze fantazji

    eee tam, samochod mial pewnie 180.000km, ale to nie brzmialo wystarczajaco
    ciekawie, bo takie przebiegi to normalna sprawa. Jakis duren dopisal wiec 0
    i zrobila sie sensacja. A ze to sensu nie ma? I tak przecietny czytajacy sie
    nie zorientuje... a sensacja jest.

    --
    pozdro
    James