  • Data: 2013-09-09 13:33:56
    Temat: Re: [NTG] Gipsomat
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Gdzie pieniadze ida za pacjentem ?

    W wiele miejsc.

    Np. do lekarza I kontaktu - nie odpowiada Ci lekarz to przepisujesz się do
    innego i do niego trafia co miesiąc opłata za posiadanie Ciebie jako
    pacjenta.
    Jak lekarz 1 kontaktu da Ci skierowanie do specjalisty to kasa za to badanie
    trafi do tego specjalisty do którego pójdziesz. To samo jest z dzieckiem - w
    jednej przychodni robili problemy ze skierowaniem na USG to przepisałem do
    innej gdzie bez problemu dostałem potrzebne skierowanie.

    > Bo jak dzwonie i slysze "na okuliste nie mamy umowy z NFZ", "wolne miejsca
    > na grudzien", "wrzesien zajety, prosze dzwonic 15, beda rejestracje na
    > pazdziernik", to cos mi sie wydaje ze pieniadze wcale nie ida za
    > pacjentem.

    Najlepsza okulistka w mieście ma u nas zajęty grafik na pół roku naprzód -
    bo ludzie chcą iść do niej i mają taki wybór. Dawniej była rejonizacja i był
    podział która dzielnica do której okulistki. Efekt był taki że jak ktoś miał
    pecha mieszkać w złej dzielnicy to musiał chodzić prywatnie. Teraz każdy ma
    dostęp, ale wiadomo, że taka okulistka fizycznie nie jest w stanie przyjąć
    wszystkich chętnych bo jej życia nie starczy.

    Pozdrawiam
    Ergie