  • 11. Data: 2013-08-28 09:45:29
    Temat: Re: [NTG: And.] Bateryjna ściema
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-25 10:29, sqlwiel pisze:

    > ... a Network Signal Info ?
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=de.and
    roid.telnet

    > P.S. Gdzie się stąd wynieść z tematami tablet-andek (nie dotyczącymi
    > telefonii GSM) ?

    Pokazuje niestworzone rzeczy - przekaźniki których fizycznie nie ma itd.
    Plus dla NSI za to że chyba jest jedyną chyba aplikacją w Google Play
    która ma kompas który naprawdę pokazuje zawsze północ. Ale mi nie o to
    chodzi.
    Tablet to (w moim przypadku) jak najbardziej temat o telefonii GSM:-)

  • 12. Data: 2013-08-28 09:46:43
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-25 11:25, J.F. pisze:
    > W ktorych bezsystemowych, i w jaki sposob ?
    > Albo maja wbudowana taka funkcje, albo nie (ewentualnie maja ale sie
    > nie chwala).
    > Java (J2ME) takich informacji nie udostepniala, wiec zadnej aplikacji
    > byc nie moglo (chyba ze jakas lacznosc przez port modemu).
    >
    > Jak w Androidzie nie ma takiej funkcji w javie, to aplikacji tez nie
    > zobaczysz.
    >
    > Ale akurat do baterii to sa rozne funkcje i w sprzecie i w systemie.
    >
    > J.

    Choćby Samsung Monte, czy jakakolwiek bez systemowa Nokia.
    I owszem, są na Andka, ale jakieś badziewia z danymi wziętymi z sufitu,
    np lokalizują nadajnik którego w danym miejscu nie było, nie ma i nigdy
    nie będzie.

  • 13. Data: 2013-08-28 09:47:55
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-25 22:11, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl>

    > Chyba chodzi o informacje z jakiej sieci i z ktorego przekaznika mamy
    > akurat sygnal.
    > Na starej Nokii wyswietla mi sie info, ze jestem w t-Mobile i sygnal
    > mam z ulicy xyz w miescie x
    > --
    > Taka starożytna nawigacja :-)

    Ale działa i jest wiarygodna. Próżno szukać czegoś takiego pod Andka.

  • 14. Data: 2013-08-29 18:50:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl>

    > Ale działa i jest wiarygodna. Próżno szukać czegoś takiego pod Andka.

    A potrzeba w ogóle czegoś szukać ? Jak masz jakąś aplikację do wiadomości to
    w niej w menu znajdziesz ustawienia z kanałami informacyjnymi i tam ustaw
    kanał 50. To informacja tekstowa od sieci. Jest także API podające CellInfo
    czyli informacje o stacjach bazowych czyli pewnie od groma programów.

  • 15. Data: 2013-09-08 09:23:58
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-29 18:50, John Kołalsky pisze:

> [...]
    > informacyjnymi i tam ustaw kanał 50. To informacja tekstowa od sieci.
    > Jest także API podające CellInfo czyli informacje o stacjach bazowych

    Mam coś takiego jak "Wiadomości CB", no i co dalej - ustawiam kanał 50 i
    co dalej? Nic mi to nie dało, gdzie mam szukać informacji o sieci i
    operatorze?
    Jeżeli jest ich tak dużo, to proszę o namiary na choć jeden porządny,
    który pokazuje stan faktyczny a nie jakieś bzdety wzięte z sufitu.

  • 16. Data: 2013-09-08 11:16:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 08 Sep 2013 09:23:58 +0200, Trybun napisał(a):

    > Mam coś takiego jak "Wiadomości CB", no i co dalej - ustawiam kanał 50 i
    > co dalej? Nic mi to nie dało, gdzie mam szukać informacji o sieci i
    > operatorze?

    Poruszac sie troche po miescie ?

    Jak wejdziesz w zasieg innego BTS, to powina przyjsc wiadomosc i sie
    wyswietlic na wyswietlaczu.

    J.

  • 17. Data: 2013-09-08 15:57:23
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-09-08 11:16, J.F. pisze:
    > Poruszac sie troche po miescie ?
    >
    > Jak wejdziesz w zasieg innego BTS, to powina przyjsc wiadomosc i sie
    > wyswietlic na wyswietlaczu.
    >

    > J.

    Ojejku, powrót do ery przedpotopowej w telefonii? Co za idiotyzm - są
    widżety z danymi o pogodzie, natomiast jeżeli chodzi o informację nt.
    sieci, operatora i lokalizacji to trzeba grzebać gdzieś w wiadomościach
    SMS... Tym nie mniej dzięki za info, wypróbuję w terenie. Jeszcze jedno
    małe pytanie - czy te wiadomości CB są płatne?

  • 18. Data: 2013-09-08 21:38:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl>

    > Mam coś takiego jak "Wiadomości CB", no i co dalej - ustawiam kanał 50 i
    > co dalej?

    Tak to to. Pewnie trzeba się przemieścić do innego BTS'a by coś dostać albo
    poczekać na jakieś przelogowanie.

    > Nic mi to nie dało, gdzie mam szukać informacji o sieci i operatorze?

    W tych wiadomościach co będą przychodziły. Pewnie jakaś aplikacja może te
    smsy przejmować i wyświetlać w inny sposób.

    > Jeżeli jest ich tak dużo, to proszę o namiary na choć jeden porządny,
    > który pokazuje stan faktyczny a nie jakieś bzdety wzięte z sufitu.

    Jakie bzdety ? Mówiłeś, że nie ma aplikacji to podałem, że domyślna już to
    ma. Pewnie są inne. A jakby nawet nie było to można napisać. Więc ja nie
    widzę problemu.

  • 19. Data: 2013-09-10 12:13:39
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-09-08 21:38, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl>

    > Tak to to. Pewnie trzeba się przemieścić do innego BTS'a by coś dostać
    > albo poczekać na jakieś przelogowanie.

    Nic to nie daje, nie wyświetla się żaden komunikat, nie przychodzi żaden
    SMS.

    > W tych wiadomościach co będą przychodziły. Pewnie jakaś aplikacja może
    > te smsy przejmować i wyświetlać w inny sposób.

    Ale jaka by to miała być aplikacja?

    > Jakie bzdety ? Mówiłeś, że nie ma aplikacji to podałem, że domyślna
    > już to ma. Pewnie są inne. A jakby nawet nie było to można napisać.
    > Więc ja nie widzę problemu.

    Domyślna, czyli jaka? Nie miałem w telefonie żadnej fabrycznie
    zainstalowanej aplikacji która by wyświetlała informacje o operatorze,
    rodzaju sieci itd. W zwykłym telefonie, bez tej wspaniałości
    podbijającej świat - Androida - owszem jest taki gadżet, ale nie
    szmatfonie z tym badziewiem jako system .

  • 20. Data: 2013-09-11 21:30:09
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl>

> [...]
    > widżety z danymi o pogodzie, natomiast jeżeli chodzi o informację nt.
    > sieci, operatora i lokalizacji to trzeba grzebać gdzieś w wiadomościach

    Ale jest a twierdziłe

    Nie trzeba. Poszukaj sobie innej aplikacji. Chciałeś by było fabrycznie to
    napisałem, że jest. Prymitywne jak prymitywne

    > Tym nie mniej dzięki za info, wypróbuję w terenie. Jeszcze jedno małe
    > pytanie - czy te wiadomości CB są płatne?

    Tak. Pozycja "abonament" :-)