  • Data: 2012-07-13 19:09:25
    Temat: Re: NTC w kablowce
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oprócz sprzętu trzeba by też mieć koncesję na
    > rozprowadzanie.

    Nie opowiadaj nieprawdy jeśli nie orientujesz się w temacie
    :-). Jaką koncesję?? Jeśli ktoś wprowadza NTC do sieci do
    chyba raczej jest już zarejestrowanym operatorem
    telekomunikacyjnym, prawda? Poza tym do budowy sieci TVK nie
    jest ani nie była potrzebna żadna koncesja :-).
    Natomiast co do sprzętu to potrzebne są tylko odpowiednie
    przemienniki. Tylko że żadna sieć nie wprowadzi NTC do
    pakietów analogowych, ponieważ sama sobie trochę podetnie
    skrzydełka ;-). Ja wprowadziłem dla świętego spokoju, ale
    nie znam żadnej innej sieci która by też tak zrobiła...