  • 1. Data: 2012-05-10 10:47:33
    Temat: Re: NMT - prośba - pilne
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał
    > Państwo mają może jakieś zdjęcia zwiazane z NMT Centertela? Ulotki? Do
    > wypożyczenia, ew. zeskanowania i publikacji?

    Ja mam aparat Nokia Kaloryfer z napisem Centertel :)

  • 2. Data: 2012-05-10 11:05:20
    Temat: NMT - prośba - pilne
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Państwo mają może jakieś zdjęcia zwiazane z NMT Centertela? Ulotki? Do
    wypożyczenia, ew. zeskanowania i publikacji?

    M.

  • 3. Data: 2012-05-10 16:33:38
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-05-10 11:05, Maciej Bebenek wrote:
    > Państwo mają może jakieś zdjęcia zwiazane z NMT Centertela? Ulotki? Do
    > wypożyczenia, ew. zeskanowania i publikacji?
    >
    > M.

    Wiem, wkurzę. Mam ale w domu. A mieszkam poza. :(

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 4. Data: 2012-05-10 20:25:22
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-05-10 11:05, Maciej Bebenek pisze:
    > Państwo mają może jakieś zdjęcia zwiazane z NMT Centertela? Ulotki? Do
    > wypożyczenia, ew. zeskanowania i publikacji?

    Jak pilne? Musiałbym się dokopać do zastawionej szafy. Jakieś tam miałem
    ulotki Centertela NMT. Gdybym się dokopał, to mógłbym je zeskanować.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2012-05-10 22:17:02
    Od: s...@t...pl

    przed laty wielu pisalem prace dyplomowa m.in. nt telefonii nmt...
    byl to koniec lat 90tych, ciekawe czy odgrzegalbym pliki?

    Wojtek

  • 6. Data: 2012-05-13 01:35:32
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-05-10 11:05, Maciej Bebenek pisze:
    > Państwo mają może jakieś zdjęcia zwiazane z NMT Centertela? Ulotki? Do
    > wypożyczenia, ew. zeskanowania i publikacji?

    Poszło info zwrotne na adres, z którego napisałeś.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2012-05-13 03:57:46
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Krystek <s...@k...art.pl> wrote:

    > Poszło info zwrotne na adres, z którego napisałeś.

    Doszło, dzięki :-)

  • 8. Data: 2012-05-13 19:40:32
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-05-13 03:57, Maciej Bebenek pisze:

    > Doszło, dzięki :-)

    Mam nadzieję, że to to, o co chodziło i że się przydało.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/