  • Data: 2004-02-27 08:00:48
    Temat: Re: NETIA ADSL
    Od: mlopaci <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak jak w wielu kablówkach. Nie ma możliwości instalacji internetu bez
    > pełnego abonamentu TV.
    > Ciekawe, kto od kogo się "uczy"?

    Tylko, ze ja płacę TP abonament za ISDN. TP chce, żebym zapłacił jeszcze
    dodatkowy abonamet analogowy. Jakosc nie spotkałem kablówki w której
    oprócz jednego drogiego pakietu, muszę kupić drugi dodatkowy abonament
    telewizyjny, żeby móc kupić interent. Tej sztuki jeszcze kablówki nie
    nauczyły się od TP.