  • 11. Data: 2007-06-05 17:48:36
    Temat: Re: NETIA
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo [f...@d...org]
    na: pl.internet.polip napisał/ła:

    > Zabronili w umowie? :)

    Od dwóch lat _tylko_ zaliczone dwa pady łącza. Złego słowa tez nie
    powiem. (nie, nie zabronili w umowie)

    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc

    --
    SysAdmin UsmiechaSie
    jid/mail:s...@u...sie.pl mobile: 503-611-119

  • 12. Data: 2007-06-05 20:31:15
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <g...@N...gazeta.pl>

    Radosław HORODNICZY <r...@g...com> napisał(a):

    > Użytkownik "qba" <q...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie wiem o czym piszesz, ale uzywam tpsa od paru lat w roznych lokalizacjach
    > i zastrzezen nie mam.

    3 x DSL 4 mbit
    1 x DSL 2 mbit
    w czterech różnych miastach tego samego województwa...
    Nic tylko gratulować działającego łącza.
    Pady się zdarzają ale to - planowane prace - wczesniej komunikowane na
    pl.internet.komunikaty

  • 13. Data: 2007-06-06 10:09:42
    Od: Dylon <s...@...naglowku>

    Dnia Tue, 05 Jun 2007 13:08:06 +0200, qba napisał(a):

    > I dziś kolejny dzień kiedy netia leży na śląsku.
    > To jest poprostu żenujące.Netia jakością działania zbliża się do TPSA

    eeetam
    Wyjatkowo od min 2tyg jest dobrze. Ale powtorze sie: Od czasu wprowadzenia
    bsa przez netie, bardzo pogorszyla sie jakosc uslug oraz ichniej blue line.

    Maciej Dylski
    adres: szukaj w naglowku

  • 14. Data: 2007-06-06 18:10:30
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Wyjatkowo od min 2tyg jest dobrze. Ale powtorze sie: Od czasu wprowadzenia
    > bsa przez netie, bardzo pogorszyla sie jakosc uslug oraz ichniej blue
> [...]

    To podobnie jak w GTS-ie.