  • 1. Data: 2002-08-01 19:06:34
    Temat: NEO + - NOWY MODEM
    Od: Marek B <m...@p...onet.pl>

    dzwonilem dzis na 0800102102 i powiedzieli mi ze:
    przy przejsciu z neo 256 na neo + koszty sa nastepujace
    1 zl przejscie
    79 zl instalacja nowego modemu SIC!!!!!
    i trzeba na to czekac 3 tygodnie.
    co wy na to panowie??
    pozdrawiam Marcox

  • 2. Data: 2002-08-01 22:18:49
    Temat: Re: NEO + - NOWY MODEM
    Od: "Alex D.B." <a...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Marek B" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > dzwonilem dzis na 0800102102 i powiedzieli mi ze:
    > przy przejsciu z neo 256 na neo + koszty sa nastepujace
    > 1 zl przejscie

    Potwierdzam.

    > 79 zl instalacja nowego modemu SIC!!!!!

    O kosztach modemu nic mi nie wiadomo.

    > i trzeba na to czekac 3 tygodnie.

    Ja JUZ czekam miesiac. tyle, ze neo-> DSL
    W tzw miedzyczasie, dzwonil ktos z tpsa, i pytal jaki mam modem (siemens), i
    stwierdzil, ze bedzie wymiana.

    Alex D.B.
    "W posredniaku patrzylem, nic dla mnie"

  • 3. Data: 2002-08-02 09:35:10
    Od: "Wojtek Golinski" <w...@e...com.pl>

    > 79 zl instalacja nowego modemu SIC!!!!!

    Mnie tez tak powiedzieli, ale w cenniku bedacym zalacznikiem do umowy nie ma
    takiej pozycji.

  • 4. Data: 2002-08-02 19:19:50
    Od: "Gelo" <g...@p...fm>

    ciach

    ja mialem neo 256 zalozyli bialego siemensa, puzniej mialem neo512 modem
    zostal, teraz neo + i modem dalej ten sam

  • 5. Data: 2002-08-09 15:33:31
    Od: "Iwan" <i...@a...btk>

    Uzytkownik "Marek B" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    : dzwonilem dzis na 0800102102 i powiedzieli mi ze:
    : przy przejsciu z neo 256 na neo + koszty sa nastepujace
    : 1 zl przejscie

    ano

    : 79 zl instalacja nowego modemu SIC!!!!!

    hmm??
    kto Cie tak zdeinformowal?
    w cenniku nie ma czegos takiego

    : i trzeba na to czekac 3 tygodnie.

    2 tygodnie

    --
    Krzysztof Waszkiewicz
    <i...@i...pw.edu.pl>

  • 6. Data: 2002-08-10 09:40:23
    Od: u...@h...pl

    i...@a...btk (Iwan) wrote in <1...@a...btk>:

    /ciach.../

    >: 79 zl instalacja nowego modemu SIC!!!!!
    >
    >hmm??
    >kto Cie tak zdeinformowal?
    >w cenniku nie ma czegos takiego

    A czy w cenniku jest cena 1 zl za przejscie z Neostrady ? Tez nie ma.

    >: i trzeba na to czekac 3 tygodnie.
    >
    >2 tygodnie

    Eeee tam. Jeden bedzie czekal 5 dni, a inny poczeka miesiac.
    Chociaz rzeczywiscie w praktyce wychodzi srednio 2 tygodnie.

    W.

  • 7. Data: 2002-08-11 19:08:07
    Od: root <r...@a...btk>

    W artykule <9...@8...50.33.219> u...@h...pl napisał(a):

    > A czy w cenniku jest cena 1 zl za przejscie z Neostrady ? Tez nie ma.

    Chodzi o cennik ze strony? Ten który nie był aktualizowany przez wieki?

    > Eeee tam. Jeden bedzie czekal 5 dni, a inny poczeka miesiac.
    > Chociaz rzeczywiscie w praktyce wychodzi srednio 2 tygodnie.

    nie srednio
    proszę nie wprowadzać ludzi w błąd
    nie ma możliwości instalacji Neostrady na 5 dni po zgłoszeniu ponieważ
    przyjmujący zgłoszenie ustala termin instalacji i zawsze jest to
    przynajmniej 14 dni od daty zgłoszenia, 2 tygodnie po terminie podstawowym
    ustala się termin rezerwowy
    oczywiścioe ustalony termin może ulec zmianie z powodów formalnych lub
    technicznych - na stronie oraz pod 0800 jest przeprowadzana jedynie wstępna
    weryfikacja danych oraz możliwości technicznych - zgłoszenie może nawet nie
    zostać zrealizowane jeżeli okaże się, że jest to niemożliwe...

    --
    Krzysztof Waszkiewicz
    <i...@i...pw.edu.pl>

  • 8. Data: 2002-08-11 21:12:16
    Od: u...@h...pl

    r...@a...btk (root) wrote in <s...@a...btk>:

    [national chars removed]

    /ciach.../

    >nie ma mozliwosci instalacji Neostrady na 5 dni po zgloszeniu poniewaz
    >przyjmujacy zgloszenie ustala termin instalacji i zawsze jest to
    >przynajmniej 14 dni od daty zgloszenia, 2 tygodnie po terminie podstawowym
    >ustala sie termin rezerwowy

    Masz racje - teraz jest taka procedura (swoja droga - chora, bo brakuje
    przeplywu informacji pomiedzy infolinia, instalatorami, a klientem) -
    pomieszalo mi sie z Neostrada 256 (ktora mogla byc zainstalowana praktycznie
    od reki gdy byly ku temu warunki).

    W.

  • 9. Data: 2002-08-11 21:27:12
    Od: u...@h...pl

    r...@a...btk (root) wrote in <s...@a...btk>:

    [national chars removed]

    /ciach.../

    >Chodzi o cennik ze strony? Ten ktory nie byl aktualizowany przez wieki?

    W tym cenniku jak mowisz "niekatualizowanym przez wieki" sa wszystkie nowe
    oplaty wlacznie z oplata za przejscie z SDI. Nie ma za to oplaty za przejscie
    z Neostrady 256 ani oplaty za wymiane modemu. Instalacje Neostrady Plus
    ruszyly dopiero po opublikowaniu tego cennika na www.neostrada.pl czego
    ja jestem przykladem.

    W.

  • 10. Data: 2002-08-12 06:51:24
    Od: "Iwan" <i...@a...btk>

    Uzytkownik <u...@h...pl> napisal w wiadomości

    : [national chars removed]

    przepraszam

[...]
    [...]

    cennik owszem trzyma ceny jesli chodzi o przejscie z SDI, abonament i oplate
    instalacyjna ale ma braki ktore sam zauwazyles - tak wiec jest nieaktualny

    --
    Krzysztof Waszkiewicz <i...@i...pw.edu.pl>
    "Kto występuje publicznie, nie powinien się