  • Data: 2004-06-11 08:12:19
    Temat: Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 8 czerwiec 2004 roku,
    kiedy to moldovenu posłał(a) w świat wiadomość
    e.com>

    > - inni operatorzy szkieletów w Polsce powinni zabiegać o zwiększenie
    > ilości końcowych użytkowników/ściągaczy i wcale nie powodowałoby to
    > znaczącego zwiększenia ruchu na peeringach z tpsa, bo tam nie ma contentu.
    Ale tego nie robią. I co im zrobisz? :-)

    > Niestety ceny innych operatorów (GTS, Crowley, Futuro, Pol34, Tele2) np.
    > dla lokalnych sieci osiedlowych są zupełnie nieatrakcyjne wobec TPSA, są
    > to klasyczne "biznesowe"-zaporowe ceny - i kółko się zamyka.
    Czy to też "wina" TP?

    BTW, Netia zaczyna ostro walczyć o udział w rynku i proponuje 640 kbps za
    cenę *jeszcze niższą*, niż rzekomo "dumpingowa cena" TP.
    A "biednym osiedlówkom" ceny za BDI nie chce obniżyć.

    http://www.netia.pl/?o=p&s=235
    bardzo szybki Internet - do 640 kbit/s*
    stała, konkurencyjna opłata miesięczna 130 zł netto
    Klienci indywidualni i instytucje kulturalno-oświatowe 130 zł brutto
    (zwolnieni z VAT).
    aktywacja usługi tylko 1 zł netto! (1,22 zł brutto)

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,