  • 31. Data: 2004-08-25 13:56:02
    Temat: Re: NASK szantazuje i wyludza kase
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl> napisał w wiadomości
    news:cgg0rv$8uu$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Przepraszam się wtrącę, bo podzielam tu zdanie Artura, że należy
    > powstrzymywać się od pisania nie na temat, ale to co tu czytam
    > przekracza już wszelkie granice..

    No ale widze ze reste moich argumentów przyjąłes bez mrugnięcia okiem :)
    SUPER!

    > Panowie (niektórzy z Was), czy Wy macie po 13 lat?
    >
    > Woyteck zobacz co napisałeś.. jak można traktować poważnie
    > radę osoby, która pisze "zrub"?

    Ech, ja sie do ortografii i interpunkcji nie doczepiam..
    Takie zagrywki stosuja ludzie, kótryz nie maja czego sie przyczepic...
    A moje zdanie podtrzymam. Gość chce być poważny, niech stworzy profesjonalną
    strone.
    Muzyka KOMPLETNIE nie pasuje do strony informacyjnej.
    Taki misz masz robiłem 6 lat temu dla zabawy(syndrom zachłysniecia sie
    html'em).
    A jak nie umie to niech da zarobić jakiemuś zdolnemu webmasterowi.

    > Jeżeli jesteście (niektórzy z Was) upośledzeni na wykształceniu
    > lub umyśle, a z taką pasją walczycie o stosowanie etykiety
    > w sieci, zgodność z dobrymi obyczajami i profesjonalizm
    > w robieniu czegokolwiek, to zacznijcie do cholery używać
    > słownika ortograficznego na każdym własnym poście przed
    > wysłaniem go do Internetu. To chyba proste, hm?

    Nie mam czasu na słownik... a T9 do mojego peceta nie wbudowali

    --
    Woyteck

    I eat SPAM for breakfast!
    "Jakie promieniowanie? Ja JEM uran!"

  • 32. Data: 2004-08-27 07:52:11
    Od: asmodeush <a...@p...onet.pl>

    CC wrote:

    > To stara komunistyczna metoda - nazywanie spamem tresci ktorych sie
    > nie akceptuje.

    To już komuniści mieli problem ze spamem? A maile traktorami rozwozili ?

  • 33. Data: 2004-08-27 09:23:15
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    asmodeush wrote:

    > To już komuniści mieli problem ze spamem? A maile traktorami rozwozili ?

    Nie, ale ulotki propagandowe - jak najbardziej.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 34. Data: 2004-08-27 09:32:43
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Andrzej Bursztynski napisał(a):

    > Nie, ale ulotki propagandowe - jak najbardziej.

    W ulotkach jednak opozycja byla lepsza ;P

    j.

  • 35. Data: 2004-08-27 09:58:29
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    januszek wrote:

    > W ulotkach jednak opozycja byla lepsza ;P

    Ale mówimy o spamie, te "materiały propagandowe" to po parę kilo ważyły
    i na jakim papierze były wydawane... A spam w środku. Kudy tam opozycji
    do takich kolorowych pięknych Leninów z takim Tygodnikiem "Mazowsze"
    odbitym na marnym powielaczu -)

  • 36. Data: 2004-09-05 12:13:06
    Od: "Karol Knapik" <k...@k...com.pl>

    heh , wiekszosc miejskich domen trzymaja jak widze : nask (bol z
    subdomenami - kasa oczywiscie za kazda) , uczelnie (subdomeny dobrze
    umotywowane lub znajomosci) , polpak (subdomeny ... jesli potrafisz ladnie
    sprecyzowac po co i do czego chcesz to dostaniesz)

    urzedy miast .... heh , wole sie nie wypowiadac

    www.polska.pl - zalezy jak sie z naskiem dogadasz ... i co najlepsze :

    [root@internet www]# whois www.polska.pl
    [Querying whois.dns.pl]
    [whois.dns.pl]
    % This is the NASK WHOIS Server.
    % This server provides information only for PL domains.
    % For more info please see http://www.dns.pl/english/whois.html

    No information about www.polska.pl in Registry NASK database.

    [root@internet www]#

    a polecam na wejscie http://www.polska.pl .... i sprawdzenie stopki ....
    czyzby ktos tu cos chcial ukryc ?

    --
    ---
    Pozdrawiam:

  • 37. Data: 2004-09-05 12:22:40
    Od: Tomasz Torcz <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl>

    Dzięki, Karol, za post o treści:
    > www.polska.pl - zalezy jak sie z naskiem dogadasz ... i co najlepsze :

> [...]

    % whois polska.pl
    % This is the NASK WHOIS Server.
    % This server provides information only for PL domains.
    % For more info please see http://www.dns.pl/english/whois.html

    Domain object:
    domain: polska.pl
    type: CORPORATE
    registrant's handle: nsk001
    nservers: frodo.nask.waw.pl.[193.59.201.37]
    bilbo.nask.org.pl.[195.187.245.51][148.81.16.51]
    kirdan.warman.nask.pl.[195.187.244.8]
    eomer.nask.net.pl.[193.59.201.24]
    created: 1995.12.13
    last modified: 2004.08.24
    registrar: nask

    option: the domain name has not option

    Holder's Contact object:
    company: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEC KOMPUTEROWA
    street: UL. WAWOZOWA 18
    city: 02-796 WARSZAWA
    location: PL
    handle: nsk001
    last modified: 2003.03.29
    registrar: nask

    --
    Tomasz Torcz RIP is irrevelant. Spoofing is futile.
    z...@i...-nie.spam-.pl Your routes will be aggreggated. -- Alex Yuriev

  • 38. Data: 2004-09-05 13:30:15
    Od: User <to@_no_spam_.niezly.as>

    Rafal Rabczuk wrote:
    > domena przykladowa torun.pl - nalezy do - nie sobie kazdy sprawdzi -
    > przecietny internauta - kttory chodzil torche po internecie i wie ze na
    > koncu w adresie pl to polska to sobie wymysli ze www.torun.pl to strona
    > torunia - ale wlasciciel - uniwerek.
    > (w urzedzie komputerow nie maja.....czy informatykow.....taka bieda???)

    Jakis czas temu UMK przekazalo domene do Urzedu Miasta.

  • 39. Data: 2004-09-05 19:43:51
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sun, 5 Sep 2004 15:57:18 +0200, "Rafal Rabczuk" <s...@o...pl> wrote:

    >NASK jak sama nazwa mowi niech trzyma sie uczelni i edukacji - jesli to
    >mozliwe.
    Dlaczego niby uczelni i edukacji, skoro uczelnie korzystające z jego usług
    (jako ISP) można na palcach policzyć? To jest komercyjna firma jak każda.

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 40. Data: 2004-09-16 12:18:20
    Od: Miroslaw Luc <m...@n...pl>

    Rafal Rabczuk <s...@o...pl> wrote:

    : uwazam ze nask zbytnio szaleje - np. domeny miejskie
    : afera np. www.warszawa.pl (polecam whois www.warszawa.pl )
    : kazdemu to miasto kojarzy sie ze stolica jednak ktos kto ma ta domene moze
    : zrobic na niej co zechce. (skep lub burdel !!!)
    Ten, kto ma domene WWW.warszawa.pl - tak, moze sobie zrobic z nia, co chce.

    : Dlaczego domena nie jest w rekach urzedu miasta?
    A dlaczego mialaby byc? Skoro urzad nie chcial jej sobie zarejestrowac...

    : kolejna sprawa - jak to jest ze za sub domene miasta musze placic naskowi ?
    Jesli domena wyzszego poziomu jest obslugiwana przez NASK(1), to chyba
    jest oczywiste, ze oplaty za utrzymanie delegacji wnosisz do NASK, a nie
    do pana Franka.

    : przyklad ? - dlaczego domeny miejskie sa w posiadaniu nasku??
    A dlaczego nie? Tylko niektore "miejskie" sa obslugiwane przez NASK.

    : dlaczego
    : kwitki za subdomeny miejskie musze wysylac do nasku ?
    Patrz (1).

    : czyzby informatyk w
    : raytuszu czy urzedzie nie umial wlaczyc binda????
    Moze nie, a moze nikomu w urzedach nie chce sie tego robic. Nie wiem.

    : ..hah !!!!!!! no i zdziwko piszac tego posta i robiac whoisa nagle urzad
    : miasta stal sie wlascicielem domeny o ktora walczylem;-)))))))))))))))))
    Jesli zglasza sie urzad miejski, prezydent etc, to przekazujemy mu
    domene "miejska". O ile juz istnieje.

    : ps. ciekawe za ile moge sobie kupic www.polska.pl ????????????
    Zajeta.

    --