  • 21. Data: 2004-08-24 21:18:39
    Temat: Re: NASK szantazuje i wyludza kase
    Od: maciek kanski <n...@s...maila>

    On Tue, 24 Aug 2004 20:48:53 +0000 (UTC), artur@_il.pw.edu.pl wrote:
    > Rozne czytniki roznie okreslaja "rozsadna dlugosc", ale wszystkie
    > umozliwiaja odtworzenie watku, podobnie moj lynx, ale jezeli uwazasz, ze
    > informacja wystarczajaca nie jest informacja rozsadna, to pisz do autorow.
    przy większej ilości faktycznie wycina się część, pozostawiając jednak ten
    pierwszy. Wtedy do określenia, czy dany post należy do wątku wystarczy mi
    jeden msg-id przechowany na dysku, w przypadku kontaktu z rozmówcami
    stosującymi podejście twojego czytnika należy przechowywać, moim zdaniem
    zupełnie niepotrzebnie, stale rosnące drzewo msg-id. A tak wystarczyłby
    tylko jeden msg-id na wątek.
    Ciekawe, że jednak regularnie czytam tę grupę, często ignoruję wątki od
    pierwszego postu i akurat twój pierwszy mi się wyłamał.
    To nie jest złośliwość, ale do autorów nie napiszę, bo Ty przejmujesz
    odpowiedzialność za to, co nawywija twój czytnik.

    Pzdr

  • 22. Data: 2004-08-24 21:31:28
    Temat: Re: NASK szantazuje i wyludza kase [OT]
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    [bzdety]
    Takie dyskusje powinniscie prowadzic na privie... a jesli juz chcecie aby
    ludzie czytali wasze bazgroly to przynajmniej wrzuccie do tematu [OT].

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 23. Data: 2004-08-24 21:54:02
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Andrzej Bursztynski" <_...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ok, czepiamy się dalej - [ciach]

    Po co ? Przecież tej grupy nie da się już normalnie czytać. Cały czas tylko
    jakiś off-topiczny bełkot i personalne animozje. Wątek jest chyba o NASKu,
    więc może trzymajcie się tematu, albo dajcie sobie w ogóle spokój z
    postowaniem.

    To tak w kwestii formalnej. Choć nie sądzę, aby to cokolwiek dało.
    EOT.

    --
    Z#

  • 24. Data: 2004-08-24 22:08:39
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Zbigniew Sikora wrote:

    > Po co ? Przecież tej grupy nie da się już normalnie czytać. Cały czas tylko
    > jakiś off-topiczny bełkot i personalne animozje. Wątek jest chyba o NASKu,

    To Ty wiesz o czym jest ten wątek? To gratuluję, bo ja nadal nie wiem o co
    chodzi - na razie wygląda na to, że boli to że trzeba w ogóle gdzieś płacić za
    rejestrację domen, stosować netykietę by wypadało i poprawnie skonfigurować
    czytnik. Faktycznie problemy polskiego internetu tylko co NASK ma z tym
    wspólnego?

    Tudzież prawie codziennie ktoś wpada tu z pytaniami odnośnie podstawowej
    obsługi komputera i inne liczne off-topic.

    Ale za to mamy ruch na grupie i nie ma cenzury.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 25. Data: 2004-08-24 23:54:20
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Nieposłuszeństwo polega na spamowaniu newsów reklamami swojej strony?
    > Bo nawet nie byłeś łaskawy napisać w czym jest sedno sprawy, poza
    > zachęceniem do nabicia ci statsów - czego nie mam zamiaru robić.

    Przekieruj stata na localhos i spoko !

    --
    ---

  • 26. Data: 2004-08-25 06:22:37
    Od: artur@_il.pw.edu.pl

    >Ok, czepiamy się dalej - cytujesz pliterki, a deklaracji charset brak w
    >nagłówku.

    Mam tez inne przykre zwyczaje. Wiem, ze nie uda mi sie naklonic nikogo
    do pisania na temat, ani do zwracania uwag nie zwiazanych z dyskusja
    na prywatnego maila, w koncu po cos ten adres peta sie w naglowku. Ups,
    zapomnialem, on tam jest dla reklamy :-)))

    ps. Zwroc mi uwage prywatnie, to sie poprawie, a ty nauczysz sie
    lepszych manier, a nie tylko pieniactwa.

  • 27. Data: 2004-08-25 07:13:18
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    artur@_il.pw.edu.pl napisał(a):

    [...]

    > ps. Zwroc mi uwage prywatnie, to sie poprawie, a ty nauczysz sie
    > lepszych manier, a nie tylko pieniactwa.

    Zebys jeszcze samemu stosowal sie do udzialanych tu innym rad...

    j.

  • 28. Data: 2004-08-25 07:14:34
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

> [...]
    > na prywatnego maila, w koncu po cos ten adres peta sie w naglowku. Ups,
    > zapomnialem, on tam jest dla reklamy :-)))

    Zapomniałeś chyba w ogóle, co masz w nagłówku. Wysłałem list na ten adres.
    Zgadnij co dostałem.

    Naprawdę powinieneś skonfigurować sobie czytnik jak Ci dobrze radzą i także
    dopisać sygnaturkę z informacją dla tych, co chcesz by Ci słali prywatne listy.
    Nie mówiąc o FUT i innych rzeczach. Ale przecież Ty teraz mnie uczysz dobrych
    manier więc dla przekory nie zrobisz nic z tym gwoli mojej edukacji.

    I to faktycznie jest problem polskiego Internetu - tyle, że grupa na temat
    czytników już istnieje. Na temat dobrych manier także. I netykieta też.

    > ps. Zwroc mi uwage prywatnie, to sie poprawie, a ty nauczysz sie lepszych
    > manier,

    Przyganiał kocioł garnkowi.

    Przypominają mi się czasy moich studiów - chociaż to już prawie 20 lat - i
    wejściówki na laborki, jak asystent został przyłapany na własnym błędzie.
    Identyczna reakcja. Chociaż wydział inny.

    Dla informacji - nie jestem studentem i trochę już za późno na uczenie mnie
    dobrych manier, może jednak nie za późno dla Ciebie, żebyś się nad swoimi
    zastanowił.

    > a nie tylko pieniactwa.

    ROTFL-))))))

    Tak dla poprawienia Twoich dobrych manier^H^H^H^H^H znajomości języka polskiego
    - radzę link:

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=43365

    Z mojej strony EOT i plonk warning.

    PS. Mój adres prywatny działa, jak przeczytasz sygnaturkę to tam zapraszam.

  • 29. Data: 2004-08-25 10:30:52
    Od: artur@_il.pw.edu.pl

    >Zapomniałeś chyba w ogóle, co masz w nagłówku. Wysłałem list na ten adres.
    >Zgadnij co dostałem.

    Zadanie za trudne :-))). Mi wystarcza to, ze znak podkreslenia nie moze
    byc czescia nazwy domeny wiec trzeba go wyrzucic (patrz dalej na definicje
    pieniactwa).

    >Naprawdę powinieneś skonfigurować sobie czytnik jak Ci dobrze radzą i także
    >dopisać sygnaturkę z informacją dla tych, co chcesz by Ci słali prywatne listy.

    Dziwne, dostaje listy na ten adres, ale dla ciebie wyrzucenie blednego
    znaczka jest zbyt trudne :-))). Latwe jest natomiast wpadanie w belferski
    ton.

    >Nie mówiąc o FUT i innych rzeczach. Ale przecież Ty teraz mnie uczysz dobrych
    >manier więc dla przekory nie zrobisz nic z tym gwoli mojej edukacji.

    Pochlebiasz sobie. Z reguly nie robie niczego z lenistwa :-P

    >I to faktycznie jest problem polskiego Internetu - tyle, że grupa na temat
    >czytników już istnieje. Na temat dobrych manier także. I netykieta też.

    Powtorze sie - piszesz nie na temat, twoim jedynym wkladem w watek byly
    uwagi nie na temat, reakcja na wytkniecie ci tej przypadlosci jest proba
    nauczania. Moze jestes nauczycielem, ale pamietaj, ze teraz sa wakacje
    :-)) (patrz dalej na definicje pieniactwa).

    >Przyganiał kocioł garnkowi.

    Brawo :-)))

    >Przypominają mi się czasy moich studiów - chociaż to już prawie 20 lat - i
    >wejściówki na laborki, jak asystent został przyłapany na własnym błędzie.

    Watek martyrologiczny... Bedac mloda lekarka... :-)))
    (a... uzus :-)))

    ?

    >Dla informacji - nie jestem studentem i trochę już za późno na uczenie mnie
    >dobrych manier,

    To, ze juz zbyt pozno nie wynika z twojego wieku, ale z konstrukcji.

    >może jednak nie za późno dla Ciebie, żebyś się nad swoimi zastanowił.

    tak jest misiu :-))))

    >Tak dla poprawienia Twoich dobrych manier^H^H^H^H^H znajomości języka polskiego
    >- radzę link:
    >
    >http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=43365

    Problem z rozumieniem czytanego tekstu - zastanow sie nad drugim
    znaczeniem w podanym przez ciebie linku :-P

    >Z mojej strony EOT i plonk warning.

    panie psorze, a bede mogl potem tego plonka poprawic :-)))
    Napisales post nie na temat (pierwszy), groziles w nim kolejnymi postami w
    podobnym stylu, a teraz "EOT i plonk warning" :-))) pozostajac w twojej
    polszczyznie: god damn it :-)))

  • 30. Data: 2004-08-25 10:48:07
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    artur@_il.pw.edu.pl wrote:
    > tak jest misiu :-))))
    [..]
> [...]
    > znaczeniem w podanym przez ciebie linku :-P
    [..]
    > panie psorze, a bede mogl potem tego plonka poprawic :-)))

    Mimo dodawanych licznych znaków ":-)))" jest to wyłącznie
    żenada - już Ci januszek napisał więc nie będę się powtarzał.

    Faktycznie mój błąd, że uległem pokusie dyskusji z trollem
    za co wszystkich przepraszam.

    *plonk*