  • 11. Data: 2003-02-20 09:54:37
    Temat: Re: NASK - nowy wymysl...
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > nawet jak NASK wpisze "ul." i inne smieszne rzeczy, to przeciez
    > lokalny listonosz domysli sie, co jest grane, bo pewnie w takich
    > miejscowosciach polowa korespondencji jest "dziwnie" zaadresowana...

    Listonosz tak. Gorzej, jak lokalny urzad skarbowy, znajacy przeciez te
    Gajewice, uzna, ze faktura VAT jest wystawiona niepoprawnie i zastosuje
    odpowiednie konsekwencje.

    Jednym slowem - glupota i naleezy to jak najszybciej zmienic.
    Pytanie - co dla NASK oznacza sformulowanie "jak najszybciej"

    M.

  • 12. Data: 2003-02-25 15:32:28
    Od: "Piotr Siudak" <s...@x...pl>

    Użytkownik "[cookie]" <c...@z...net> napisał w
    wiadomości news:3e53a7c7.13119927@news.atman.pl...
    > <u...@h...pl> wrote:
    >
    > miejscowosc:
    > Gajowice
    > ulica:
    > Gajowice 177
    >
    > lub:
    > miejscowosc:
    > [tu podajemy miejscowosc wlasciwego urzedu pocztowego]
    > ulica:
    > Gajowice 177

    Coś mi swita że wtedy pisze się ul. Główna 177

    --
    Piotr Siudak
    s...@x...pl

  • 13. Data: 2003-02-25 17:42:48
    Od: "Olgierd `Kingsajz' Ziolko" <k...@r...pl>

    "Piotr Siudak" <siudak#xz.pl> pisze:

> [...]
    [...]

    >Coś mi swita że wtedy pisze się ul. Główna 177

    Jest sobie pewna mała wieś mająca mniej więcej taką 'sieć' dróg:

    .
    . .
    | . .
    ...---+ \ .
    | + -. .
    | \ / /
    ..=====+=========+==========+===...

    Nie ma nazw ulic; wszystkie budynki mają oznaczenie 'Wieś $numer' -- co
    wtedy? :)

    Oczywiście taka wieś istnieje naprawdę, żeby nie było, że zmyślam.

    Pomóż znaleźć lek na raka: http://www.intel.com/
    `... czy prędkość 14000bps to normalna prędkość na wsi?'
    (c) Japoniec; pcosw95

  • 14. Data: 2003-02-26 10:39:16
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Olgierd `Kingsajz' Ziolko" <k...@r...pl> napisał w
    wiadomości
    > Nie ma nazw ulic; wszystkie budynki mają oznaczenie 'Wieś $numer' -- co
    > wtedy? :)
    >
    > Oczywiście taka wieś istnieje naprawdę, żeby nie było, że zmyślam.

    Firma
    ul. Nazwa wsi $numer
    00-000 nazwa_wsi_gdzie_jest_poczta

  • 15. Data: 2003-03-10 19:19:22
    Od: "jay saven" <d...@n...mail.me>

    :
[...]

    Ale wy wszyscy wymyslacie. Byc moze NASK to nie jest zbyt sympatyczna
    instytucja, ale akurat w tej sprawie ma 100% racji. Z urzedowego punktu
    widzenia, obowiazujacym adresem firmy jest ten z druku z Urzedu
    Statystycznego (taki "papier" z nadaniem numeru REGON). Wiec *formalna*
    posta *kazdego* adresu to np:

    Warszawa, ul. Aleje Jerozolimskie 123
    01-234 Warszawa

    albo

    Gajewice 123
    45-678 Gajewice

    czy raczej

    Gajewice 123
    45-678 Jakas-wieksza-miejscowosc-w-okolicy