-
11. Data: 2002-10-04 13:03:27
Temat: Re: NASK
Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>
>A nie *po cichu* wyłączą domenę tak, że pierwszy dowiesz się
>tego od swoich klientów (!).
nie mi zgadywac czy upomnieli ban czy nie...
ale jedno jest pewne ze to system zarzadzania powinien wykryc brak delegacji
a nie klienci.... jezeli jest tak jak piszesz to bardzo zle swiadczy o banku
ot co...
>
>NASK nie wysyła faktur poleconym. Zdarza się tak, że nie docierają,
>albo docierają pod stary adres (z powodu bałaganu w ich systemie).
>A chyba w żadnej firmie nie robi się na ścianie kalendarzyka
>z datami expiracji (czasami dziesiątek czy nawet setek) domen
>i przypominaniem o płatnościach, tylko po prostu płaci się
>przychodzące kolejno faktury w terminie i wszystko jest OK.
>Jest OK, gdy faktury dochodzą niezawodnie, a jak faktura
>nie przyjdzie, to się nie płaci, bo niby na jakiej podstawie?
>W regulaminie nie ma nic o okolicznościach, w których fakturę
>uważa się za dostarczoną. Jest tylko o tym, że płatność
>musi byc uregulowana w terminie wskazanym na fakturze.
>A jak nie ma faktury, to co?
A co sie dzieje z certyfikatami SSL na serwery ? Chcesz powiedziec ze firma
czeka na ostatnia chwile ? Nie bardzo rozumiem... jezeli robilbym kase na
ty ze jestem widoczny w sieci to zrobilbym wszystko aby byc widocznym caly
czas... to samo tyczy sie doment to samo oplat za LIR itp itd...
>
>Jest to ewidentne działanie na niekorzyść klienta.
>Te chamskie zagrywki NASKu się skończą jak tylko jego funkcja
>zostanie zdemonopolizowana. Ja pierwszy przeniosę się do
>konkurencji, która będzie przypominała o mijającym terminie
>płatności nawet, gdyby cenę za rejestację miała na tym samym
>poziomie (w co zresztą nie wierzę, bo jestem wręcz pewien,
>że będzie tańsza).
Twoje prawo. Teraz od dawna nie mialem bezposrednio konatku z rejestracja
DNS ale w swoim czasie szlo to w setki a czasami i wiecej i jak sie wszystko
dobrze zrobilo ... niegdy nie bylo problemow...
>Mam jednak nadzieję, że w końcu ktoś bogaty np jakaś duża
>firma się tak *wkurwi*, że sama rozpęta piekło które,
>wystarczy do zmiany tej chorej sytuacji braku wyboru.
Jak znam specyfike polskiego "biznesu" wole NASK od kazdej inne firmy
krzak... czy nawet lasu firemek... z ktorych jedna bedzie zwalac na inna....
-
12. Data: 2002-10-05 20:39:05
Temat: Re: NASK
Od: Evil <m...@r...pl>
Ohio wrote:
> On Thu, 3 Oct 2002 14:27:33 +0000 (UTC), Evil <m...@r...pl> wrote:
>
>
>>>czy ktoś wreszcie kopnie tych panów w .... ?
>>>Niejednokrotnie zdarzało mi się doświadczyć problemów z brakiem delegacji z
>>>powodu braku terminowej opłaty za domenę. Zdarzyło się, że dotyczyło to
>>>ogólnopolskiej firmy z wieloma oddziałami, która przez kilka godzin nie
>>>mogła korzystać z poczty elektronicznej. Ale dziś dotyczy to banku -
>>>konkretnie BZ WBK S.A., gdzie nie działa cały system obsługi internetowej
>>>dostępny pod domeną centrum24.pl.
>>>
>>
>>Jak ktos nie placi to bardzo mu tak dobrze. Faktura jest wezwaniem do
>>zapłaty nie jakiś tam email. Jak ktos tego ni pilnuje moze miec
>>pretensje do siebie.
>>
>
> Blah. Znam z własnego doświadczenia sytuacje gdy faktury *były*
> zapłacone w terminie - bałagan po drugiej stronie (oni twierdzieli, że
> nie zapłacone) spowodował wyłączenie domeny.
To już zupełnie inna sprawa. Jedno nie ma związku z drugim.
Czy centrum24.pl zostało zablokowane przez NASK niesłusznie ?
E.