eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 11. Data: 2002-10-04 13:03:27
    Temat: Re: NASK
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

    >A nie *po cichu* wyłączą domenę tak, że pierwszy dowiesz się
    >tego od swoich klientów (!).

    nie mi zgadywac czy upomnieli ban czy nie...
    ale jedno jest pewne ze to system zarzadzania powinien wykryc brak delegacji
    a nie klienci.... jezeli jest tak jak piszesz to bardzo zle swiadczy o banku
    ot co...

    >
    >NASK nie wysyła faktur poleconym. Zdarza się tak, że nie docierają,
    >albo docierają pod stary adres (z powodu bałaganu w ich systemie).
    >A chyba w żadnej firmie nie robi się na ścianie kalendarzyka
    >z datami expiracji (czasami dziesiątek czy nawet setek) domen
    >i przypominaniem o płatnościach, tylko po prostu płaci się
    >przychodzące kolejno faktury w terminie i wszystko jest OK.
    >Jest OK, gdy faktury dochodzą niezawodnie, a jak faktura
    >nie przyjdzie, to się nie płaci, bo niby na jakiej podstawie?
    >W regulaminie nie ma nic o okolicznościach, w których fakturę
    >uważa się za dostarczoną. Jest tylko o tym, że płatność
    >musi byc uregulowana w terminie wskazanym na fakturze.
    >A jak nie ma faktury, to co?

    A co sie dzieje z certyfikatami SSL na serwery ? Chcesz powiedziec ze firma
    czeka na ostatnia chwile ? Nie bardzo rozumiem... jezeli robilbym kase na
    ty ze jestem widoczny w sieci to zrobilbym wszystko aby byc widocznym caly
    czas... to samo tyczy sie doment to samo oplat za LIR itp itd...

    >
    >Jest to ewidentne działanie na niekorzyść klienta.
    >Te chamskie zagrywki NASKu się skończą jak tylko jego funkcja
    >zostanie zdemonopolizowana. Ja pierwszy przeniosę się do
    >konkurencji, która będzie przypominała o mijającym terminie
    >płatności nawet, gdyby cenę za rejestację miała na tym samym
    >poziomie (w co zresztą nie wierzę, bo jestem wręcz pewien,
    >że będzie tańsza).

    Twoje prawo. Teraz od dawna nie mialem bezposrednio konatku z rejestracja
    DNS ale w swoim czasie szlo to w setki a czasami i wiecej i jak sie wszystko
    dobrze zrobilo ... niegdy nie bylo problemow...

    >Mam jednak nadzieję, że w końcu ktoś bogaty np jakaś duża
    >firma się tak *wkurwi*, że sama rozpęta piekło które,
    >wystarczy do zmiany tej chorej sytuacji braku wyboru.

    Jak znam specyfike polskiego "biznesu" wole NASK od kazdej inne firmy
    krzak... czy nawet lasu firemek... z ktorych jedna bedzie zwalac na inna....


  • 12. Data: 2002-10-05 20:39:05
    Temat: Re: NASK
    Od: Evil <m...@r...pl>

    Ohio wrote:

    > On Thu, 3 Oct 2002 14:27:33 +0000 (UTC), Evil <m...@r...pl> wrote:
    >
    >
    >>>czy ktoś wreszcie kopnie tych panów w .... ?
    >>>Niejednokrotnie zdarzało mi się doświadczyć problemów z brakiem delegacji z
    >>>powodu braku terminowej opłaty za domenę. Zdarzyło się, że dotyczyło to
    >>>ogólnopolskiej firmy z wieloma oddziałami, która przez kilka godzin nie
    >>>mogła korzystać z poczty elektronicznej. Ale dziś dotyczy to banku -
    >>>konkretnie BZ WBK S.A., gdzie nie działa cały system obsługi internetowej
    >>>dostępny pod domeną centrum24.pl.
    >>>
    >>
    >>Jak ktos nie placi to bardzo mu tak dobrze. Faktura jest wezwaniem do
    >>zapłaty nie jakiś tam email. Jak ktos tego ni pilnuje moze miec
    >>pretensje do siebie.
    >>
    >
    > Blah. Znam z własnego doświadczenia sytuacje gdy faktury *były*
    > zapłacone w terminie - bałagan po drugiej stronie (oni twierdzieli, że
    > nie zapłacone) spowodował wyłączenie domeny.


    To już zupełnie inna sprawa. Jedno nie ma związku z drugim.
    Czy centrum24.pl zostało zablokowane przez NASK niesłusznie ?

    E.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: