  • 11. Data: 2012-02-20 21:43:04
    Temat: Re: N - jakie promocje dla abonentow?
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2012-02-20 19:49, Rafal M napisal (a):

    > A na jakiej podstawie tak piszesz?
    > Bo w regulaminie rozdzial XII pkt 4 widze 3 miesieczny okres
    > wypowiedzenia :(

    Rozdział XII. Rozwiązanie i zmiana Umowy
    16. Umowa wygasa wskutek:
    1) upływu czasu, na jaki została zawarta, w przypadku Umów zawartych
    na czas oznaczony w sytuacji, gdy Abonent na 30 dni
    przed upływem okresu na jaki Umowa została zawarta, zawiadomi
    pisemnie ITI Neovision o rezygnacji z korzystania z usług
    ITI Neovision, ze skutkiem na ostatni dzień Okresu rozliczeniowego,
    w którym przypada koniec okresu oznaczonego Umowy.

  • 12. Data: 2012-02-23 18:50:28
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 20 Lut, 22:43, "[MF] PL" <s...@w...pl> wrote:

> [...]
    > ITI Neovision, ze skutkiem na ostatni dzień Okresu rozliczeniowego,
    > w którym przypada koniec okresu oznaczonego Umowy.

    Ok, dzieki :)

    Ogolnie na infolinii zaproponowali mi wszystkie pakiety za 54 zl/mies
    w umowie na 18 mies. Oczywiscie sie nie zgodzilem na te warunki i
    zapowiedzialem dostarczenie wypowiedzenia umowy.
    Pozniej zadzwoniono do mnie juz z inna propozycja, dostalem bez
    zbednych targow wszytskie pakiety za 48 zl mies w umowie na 12 mies.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 13. Data: 2012-02-29 06:58:47
    Od: K <...@...c>

    W dniu 23-02-2012 19:50, Rafal M pisze:

> [...]
    > Pozniej zadzwoniono do mnie juz z inna propozycja, dostalem bez
    > zbednych targow wszytskie pakiety za 48 zl mies w umowie na 12 mies.

    wszystkie tzn. z hbo/cinemaxy itp? czy "wszystko bez ..."

  • 14. Data: 2012-02-29 08:49:24
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 29-02-2012 o 07:58:47 K <...@...c> napisał(a):

    > wszystkie tzn. z hbo/cinemaxy itp? czy "wszystko bez ..."

    Wszystko co się nazywa "pakiety tematyczne", nie "opcje dodatkowe", czyli
    bez.

    --
    SW3
    ----

  • 15. Data: 2012-03-01 18:01:22
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 29 Lut, 07:58, K <a...@...c> wrote:

    > wszystkie tzn. z hbo/cinemaxy itp? czy "wszystko bez ..."

    Wszystkie tematyczne bez dodatkow (HBO, Cinemax, nFilm itd)

    Pozdrawiam
    Rafal