  • 11. Data: 2012-08-07 15:44:31
    Temat: Re: N C6 00 jako modem bez Nokia Suite? jak?
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-07 13:38, Tomek pisze:

    > O ile C6 umożliwia połączenie z netem via BT, bo nie w każdym modelu
    > modem działał przez bluetooth, a jedynie przez USB. A jeśli tylko USB,
    > to tak jak ktoś wcześniej wspomniał:
    > konfiguracja nowego połączenia internetowego, bez konieczności PC Suite.

    Tak samo w laptopie z wbudowanym BT trzeba skonfigurować połączenie, nie
    ma przecież do niego (przynajmniej do mojego) dołożonego programu np.
    Blue Solei.

  • 12. Data: 2012-08-08 11:06:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Aug 2012 13:38:12 +0200, Tomek napisał(a):
> [...]
    > wcześniej wspomniał:
    > konfiguracja nowego połączenia internetowego, bez konieczności PC Suite.

    A da rade tak wprost przez USB ?
    To wymaga sterownikow, a te instaluje dopiero * Suite.

    Co innego przez BT, tam port szeregowy jest usluga standardowa, DUN chyba
    tez.

    J.

  • 13. Data: 2012-08-08 12:19:42
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 08.08.2012 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > A da rade tak wprost przez USB ?
    > To wymaga sterownikow, a te instaluje dopiero * Suite.

    Czasem są dostępne też luzem (jako "sterowniki do kabla").

    > Co innego przez BT, tam port szeregowy jest usluga standardowa, DUN chyba
    > tez.

    DUN jest jak najbardziej standardowym profilem BT, ale nie wszystkie
    komórki raczą go udostępniać (i nie, nie tylko ajfona mam na myśli ;-)

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 14. Data: 2012-08-16 11:43:50
    Od: Olo <o...@f...pl>

    On 2012-08-06 09:26, nowy140 wrote:
    > Witam i o zdrowie pytam.
    > Jak podpiac te nokie do sieci /karta aero2/ bez tego kombajna Nsuit?
    > Nokia ma pracowac jako modem na starenkim kompie. Ledwie XP tam wlazlo, szkoda
    > miejsca na ten wynalazek nokii.
    > jest cos damrowego i prostego zeby to obejsc?
    > Moze byc po kablu.
    > Wyczytalem cos o Joikuspot. Da sie? Cos jeszcze?
    > zero wodotryskow. niech mi tylko przy pomocy tego wynalazku zestawi
    > polaczenie. NSuite mam na .wielkim. komie, na staruszku chce tylko modem.
    > Pomozecie?

    Może Ci nie podpasuje, ale czy nie wolałbyś alternatywy? Bo na razie to
    tak jakbyś starym kombajnem chciał ogródek działkowy przeorać.
    Nie lepiej kupić jakiś router TP-Linka 3G (około 100zł) + jakiś
    allegrowy Huawei za podobną kwotę? Wtedy gra Ci internet równocześnie i
    na kompie i na telefonie przez wifi. Proste i bezobsługowe.

    A jeśli używasz tylko na tym kompie to może sam modem wpinany do USB, a
    jeśli nie chcesz wyjmować karty z telefonu to może wystarczy jakiś
    dongle bluetooth? Tylko to wszystko zabawa na około, najlepsze wyjście
    to sposób z routerem.

    Tak btw. nsuite Ci jest nie potrzebny do zestawienia połączenia. Przy
    zainstalowaniu modemu pojawia się automatycznie połączenie typu dial-up
    (a w każdym razie powinno), które ewentualnie trzeba skonfigurować lub
    nie. No i telefon oczywiście musi być skonfigurowany by w ogóle się
    połaczył.

  • 15. Data: 2012-08-26 15:44:17
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 6 Aug 2012 07:26:04 +0000 (UTC), "nowy140"
    <s...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Moze byc po kablu.

    Same sterowniki do modemu + dialup networking z xp nie wystarczy?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2012-08-26 15:46:33
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 6 Aug 2012 22:11:42 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Niestety - im pozniej tym gorzej. G7 cuda jakies wyprawia i utrudnia.

    Mam na stacjonarmym Win7, adapter BT wpięty w USB, zero problemów z
    łączeniem się z netem via Nokia E51.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2012-08-27 03:09:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Aug 2012 15:46:33 +0200, jerzu napisał(a):
    > On Mon, 6 Aug 2012 22:11:42 +0200, "J.F."
    >
    > Mam na stacjonarmym Win7, adapter BT wpięty w USB, zero problemów z
    > łączeniem się z netem via Nokia E51.

    Bez Nokia Suite ?

    J.

  • 18. Data: 2012-08-27 21:15:46
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 27 Aug 2012 03:09:43 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Bez Nokia Suite ?

    Bez. A po co mi to badziewie?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280