  • 1. Data: 2012-08-06 09:26:04
    Temat: N C6 00 jako modem bez Nokia Suite? jak?
    Od: "nowy140" <s...@W...gazeta.pl>

    Witam i o zdrowie pytam.
    Jak podpiac te nokie do sieci /karta aero2/ bez tego kombajna Nsuit?
    Nokia ma pracowac jako modem na starenkim kompie. Ledwie XP tam wlazlo, szkoda
    miejsca na ten wynalazek nokii.
    jest cos damrowego i prostego zeby to obejsc?
    Moze byc po kablu.
    Wyczytalem cos o Joikuspot. Da sie? Cos jeszcze?
    zero wodotryskow. niech mi tylko przy pomocy tego wynalazku zestawi
    polaczenie. NSuite mam na .wielkim. komie, na staruszku chce tylko modem.
    Pomozecie?

  • 2. Data: 2012-08-06 12:12:53
    Temat: Re: N C6 00 jako modem bez Nokia Suite? jak?
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-06 09:26, nowy140 pisze:
> [...]
    > zero wodotryskow. niech mi tylko przy pomocy tego wynalazku zestawi
    > polaczenie. NSuite mam na .wielkim. komie, na staruszku chce tylko modem.

    Sam adapter bluetooth Ci nie wystarczy? Kosz takiego adaptera to
    20-30zł. Osobiście nigdy nie używałem jakichś programów w jakimkolwiek
    telefonie do łączenia z netem, aplikacja dołączona do bluetootha w
    zupełności wystarczała.

  • 3. Data: 2012-08-06 13:13:52
    Od: "nowy140" <s...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > 20-30zł. Osobiście nigdy nie używałem jakichś programów w jakimkolwiek
    > telefonie do łączenia z netem, aplikacja dołączona do bluetootha w

    Dyć styknie....
    Tak to wogole nie myslalem ze mozna to rozwiazac....
    Tzn wpina sie toto w usb - sie domyslam - i komp nagle zaczyna swiecic sinozebem?
    A dalej? Aplikacja z adaptera i mniej wiecej wszystko? czy tez jakies mocno
    informatyczne rzeczy potem wchodza jeszcze? polaczenia jakies zestawiac itp.?
    tx

  • 4. Data: 2012-08-06 13:26:15
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-06 13:13, nowy140 pisze:
> [...]
    > informatyczne rzeczy potem wchodza jeszcze? polaczenia jakies zestawiac itp.?

    Nie, pierwsze zainstalujesz aplikację dołożoną do tego adaptera. Później
    wkładasz adapter,,, i czasem już możesz kliknąć w tej aplikacji na
    ikonkę "połącz" a czasem trzeba dodatkowo skonfigurować połączenie Dial
    up w systemie. W Twoim przypadku będzie to jednak chyba konieczne,. Jest
    to jednak bardzo prosta operacja, i nie powinna sprawić żadnych problemów.

  • 5. Data: 2012-08-06 14:43:43
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "nowy140" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zero wodotryskow. niech mi tylko przy pomocy tego wynalazku zestawi
    > polaczenie. NSuite mam na .wielkim. komie, na staruszku chce tylko modem.

    1. Prawidlowa konfiguracja APN Aero2 w telefonie z HSPA
    2. Podpiecie telefonu do komputera przez USB, BT, etc.
    3. Zainstalowanie w komputerze telefonu jako nowego modemu.
    4. Konfiguracja nowego polaczenia w komputerze z wykorzystaniem nowego modemu.
    5. Utworzenie skrotu na pulpicie z nowym polaczeniem
    6. Klikniecie skrotu na pulpicie
    7. Korzystanie z internetu

    A co do Windowsa XP na starych komputerach. Na PEB-ie lezy wykastrowana ze zbednych
    funkcji fajna instalka XP PL Prof. Wazy bardzo malo, instaluje sie migiem, i
    wspolpracuje znakomicie ze starymi prockami.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 6. Data: 2012-08-06 20:08:25
    Od: "marian co imie ukrywa" <s...@N...gazeta.pl>

    > A co do Windowsa XP na starych komputerach. Na PEB-ie lezy wykastrowana =
    > ze zbednych funkcji fajna instalka XP PL Prof. Wazy bardzo malo, =
    > instaluje sie migiem, i wspolpracuje znakomicie ze starymi prockami.=20

    Postaram sie zrobic.
    ps
    wielkie dzieki za info o xp .
    a co do windy to ten?:
    http://peb.pl/system/74151-mix-power-xp-odci-ona-wer
    sja.html
    Inny?]
    thx

  • 7. Data: 2012-08-06 21:47:53
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "marian co imie ukrywa" <s...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:jvp16p$1a1$1@inews.gazeta.pl...

    > Postaram sie zrobic.
    > ps
    > wielkie dzieki za info o xp .
    > a co do windy to ten?:
    > http://peb.pl/system/74151-mix-power-xp-odci-ona-wer
    sja.html
    > Inny?]

    To nie ten. Ale sprawdzic zawsze mozesz.
    Ja skorzystalem z wersji z "MINI" w tytule i wadze ok 140MB.

  • 8. Data: 2012-08-06 22:11:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 06 Aug 2012 12:12:53 +0200, Trybun napisał(a):

    > Sam adapter bluetooth Ci nie wystarczy? Kosz takiego adaptera to
    > 20-30zł.

    Ostatnio to chyba nawet 5-10 ... ale moze nie byc driverow :-)

    > Osobiście nigdy nie używałem jakichś programów w jakimkolwiek
    > telefonie do łączenia z netem, aplikacja dołączona do bluetootha w
    > zupełności wystarczała.

    Niestety - im pozniej tym gorzej. G7 cuda jakies wyprawia i utrudnia.
    No ale kolega chcial na starym XP, powinno zadzialac, tylko juz niestety
    nie sprawdze jak, bo mam to g* z nokii zainstalowane.

    J.

  • 9. Data: 2012-08-07 10:52:22
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-06 22:11, J.F. pisze:
    > Ostatnio to chyba nawet 5-10 ... ale moze nie byc driverow :-)

    Kupowałem jakieś dwa lata temu, i to w dość drogim Komputroniku,
    zapłaciłem 19 złociszy.

> [...]
    > No ale kolega chcial na starym XP, powinno zadzialac, tylko juz niestety
    > nie sprawdze jak, bo mam to g* z nokii zainstalowane.

    Nie wiedziałem, choć mam laptopa z W7 to jednak adapter bluetooth mam
    pod stacjonarnym z XP. Gdy znajdę trochę czasu to spróbuję połączyć się
    z netem przez telefon i ten adapter będący wyposażeniem laptopa.

  • 10. Data: 2012-08-07 13:38:12
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał:

    > Nie wiedziałem, choć mam laptopa z W7 to jednak adapter bluetooth mam pod
    > stacjonarnym z XP. Gdy znajdę trochę czasu to spróbuję połączyć się z netem
    > przez telefon i ten adapter będący wyposażeniem laptopa.

    O ile C6 umożliwia połączenie z netem via BT, bo nie w każdym modelu modem
    działał przez bluetooth, a jedynie przez USB. A jeśli tylko USB, to tak jak ktoś
    wcześniej wspomniał:
    konfiguracja nowego połączenia internetowego, bez konieczności PC Suite.