  • 1. Data: 2013-07-26 19:21:24
    Temat: Muszynka - przejście graniczne
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!
    Krótkie pytanie: czy w dalszym ciągu istnieje przejście graniczne
    pomiędzy Polską a Słowacją w Muszynce? (Muszynka za Krynicą-Zdrój i
    Tyliczem)
    Kiedyś tamtędy jechałem, mały ruch, wszystko przejezdne. Teraz
    Googlemapy i Targeo pokazują, jakby od strony Słowacji nie było w ogóle
    drogi, a przejścia nie ma. Więc nie wiem, czy się pakować tamtędy, czy
    objeżdżać np. przez Barwinek itp.
    pwz

  • 2. Data: 2013-07-26 19:24:19
    Temat: Re: Muszynka - przejście graniczne
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-07-26 19:21, pwz pisze:
> [...]
    > Googlemapy i Targeo pokazują, jakby od strony Słowacji nie było w ogóle
    > drogi, a przejścia nie ma. Więc nie wiem, czy się pakować tamtędy, czy

    Errata: w Googlu jest droga, tyle że x-owej kategorii, więc w pierwszej
    chwili nie widziałem. Znaczy, że chyba wszystko działa.
    pwz

  • 3. Data: 2013-07-26 19:31:26
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Errata: w Googlu jest droga, tyle że x-owej kategorii, więc w
    > pierwszej chwili nie widziałem. Znaczy, że chyba wszystko działa.

    W zeszłym roku przejeżdżałem rowerowo, psa z kulawą nogą nie ma na
    przejściu, ale samochody też jechały tamtędy, więc chyba wszystko w
    porządku ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2013-07-26 20:08:05
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-07-26 19:31, Yogi(n) pisze:

    > W zeszłym roku przejeżdżałem rowerowo, psa z kulawą nogą nie ma na
    > przejściu, ale samochody też jechały tamtędy, więc chyba wszystko w
    > porządku ;-)

    Dzięki :-)
    pwz

  • 5. Data: 2013-07-26 20:12:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > Googlemapy i Targeo pokazują, jakby od strony Słowacji nie było w ogóle
    > drogi, a przejścia nie ma. Więc nie wiem, czy się pakować tamtędy, czy

    Parę lat temu samochodem przejeżdżałem tamtędy (droga taka sobie,
    w Koniecznej jak pamiętam droga lepsza). Nie ma sensu ciągnąć
    do Barwinka. Sam sprawdzisz :)

  • 6. Data: 2013-07-26 20:29:05
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-07-26 20:12, Artur Maśląg pisze:
    > Parę lat temu samochodem przejeżdżałem tamtędy (droga taka sobie,
    > w Koniecznej jak pamiętam droga lepsza). Nie ma sensu ciągnąć
    > do Barwinka. Sam sprawdzisz :)

    No w tym sęk, że wolałbym nie sprawdzać (na własnej skórze), tylko
    jechać na pewniaka. BTW: muszę dojechać z Warszawy do Koszyc (Słowacja).
    Google pokazuje 3 alternatywne trasy: http://tinyurl.com/pf6coff .
    Wszystkie ca. ta sama odległość, wszystkie ten sam czas przejazdu. Którą
    BiSwK by wybrali (i dlaczego)?

    1. Radom - Kielce - Busko - Brzesko - Nowy Sącz - (wspominana wcześniej)
    Muszynka - Bardejov i prosto na południe Presov - Koszyce

    2. Radom - Ostrowiec Św. - Mielec - Jasło - i dalej równo na południe

    a może:

    3. Radom - Ostrowiec Św. - Kolbuszowa - Sędziszów Młp. - Krosno -
    Barwinek - Svidnik - Presov- Koszyce?

    Teoretycznie, jak wspomniałem Googiel wylicza tę samą odległość i ten
    sam czas, ale może któryś wariant jest nie do przyjęcia (zawalony most?
    gazda z kłonicą?) albo któryś ma np. lepszą drogę?

    Wszystkie wskazówki mile widziane
    pwz

  • 7. Data: 2013-07-26 20:37:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-26 20:29, pwz pisze:

> [...]
    > Muszynka - Bardejov i prosto na południe Presov - Koszyce
    >
    > 2. Radom - Ostrowiec Św. - Mielec - Jasło - i dalej równo na południe

    Tę trasę bym wybrał - Rzeszów, Barwinek itd.

  • 8. Data: 2013-07-26 20:38:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-07-26 20:29, pwz wrote:

> [...]
    > sam czas, ale może któryś wariant jest nie do przyjęcia (zawalony most?
    > gazda z kłonicą?) albo któryś ma np. lepszą drogę?

    Pół roku temu jechałem przez Piwniczną - tylko 4 km dalej - droga żółta,
    a i tak przed samym przejściem w kiepskim stanie.

    Shrek.

  • 9. Data: 2013-07-26 21:26:07
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

> [...]
    > http://tinyurl.com/pf6coff . Wszystkie ca. ta sama odległość,
    > wszystkie ten sam czas przejazdu. Którą BiSwK by wybrali (i dlaczego)?

    Ja pojechałbym tak:
    http://goo.gl/maps/mAEkz

    Droga dobra, widoki piękne, warto się zatrzymać w Starej Lubowli i
    obejrzeć centrum wciąż otoczone średniowiecznymi murami i zajrzeć do
    knajpki w rynku. Polecam też skansen i zamczysko.
    A nawet jeśli nie, to lepsza droga jest rzeczywiście przez Piwniczną.

    --
    Yogi(n)

  • 10. Data: 2013-07-27 21:52:03
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    > Ja pojechałbym tak:
    > http://goo.gl/maps/mAEkz

    Czy rzeczywiście teraz lepiej jechać z Buska do Nowego Korczyna -
    Koszycze - Brzesko, a nie jak dawniej - Pacanów - Dąbrowa Tarnowska -
    Radłów - Wojnicz itp?

    Myślałem także o wariancie Busko - Dąbrowa Tarnowska - A4 od północnych
    obrzeży Tarnowa - zjazd na Brzesko.

    Pozdrawiam,

    Piotr