  • Data: 2010-11-24 12:00:56
    Temat: Re: Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
    Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Typowe polowanie na jelenia.
    Ale nie to mnie boli, tylko demoralizacja, jaką te bałwany powodują.
    Przez takie działania od dziecka uczymy się, że nie chodzi o bezpieczeństwo
    tylko o kasę, że nie ważny jest duch prawa tylko litera. Ducha strasznicy
    gwałcą z gorliwością krasnoarmiejców. Jak potem wymagać szacunku dla prawa?
    Prawo aby było szanowane ma być zgodne z duchem a wtedy można go będzie
    egzekwować.
    Niestety nie wiem, jak ugryźć nasz polski "teren zabudowany" który jest od
    blachy o blachy i ciągnie się kilometrami, bo od pokoleń chałupę każdy
    stawiał przy swoim polu i mamy unikalne w świecie kilkunastokilometrowe
    wioski. Wystarczy przekroczyć granicę, żeby zobaczyć, że teren zabudowany
    jest faktycznie zabudowany, bo ludzie budowali sąsiad koło sąsiada.
    Jacek