  • Data: 2019-11-05 10:45:08
    Temat: Re: Muszę pochwalić InPost
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:

    > Sa VFD matrycowe/graficzne.

    Owszem, miałem przyjemność z takim pracować. Są nawet dotykowe, jak ktoś
    tak lubi.

    > Nie widzialem.

    Pierwsza z brzegu kasa w Lidlu ma VFD z "zieloną szybką". Nigdy nie
    miałem problemu z czytelnością.

    > Ale te luminofory z natury dość "białe" dla swiatla odbitego, a
    > monochromatycznoscia chyba nie grzesza ...

    Ale na wejściu masz filtr kolorowy. Odbije się tylko to, co przejdzie
    przez filtr, a potem... żebyś zobaczył, to światło odbite i tak musi
    ponownie przejść przez filtr. Światło emitowane przez filtr przechodzi
    tylko raz. W wersji matowej nawet odbicia od filtru nie powinny być
    problemem.

    > I bedzie ... w telewizji.

    Jakiej telewizji? Jesteś nieprzystosowany społecznie i nie chcesz
    pożartować z paczkomatem? To w sumie... witaj w klubie. :-)

    > A to juz nie musi przyciagac animacją ? :-)

    Ja bym chciał taki, który ma tylko niezbędne, czytelnie opisane funkcje
    i do tego ułożone w sensownej sekwencji. Po co i animacja i kolorki, ja
    tu po paczkę przyszedłem...

    W zeszłym tygodniu robiliśmy doktorat z towarzyszem niedoli pod
    bankomatem PKO BP. Wszystko dało się zrobić łatwo, z wyjątkiem
    podstawowej czynności, czyli podjęcia gotówki. Po kilku minutach
    eksperymentów okazało się, że ta funkcja się sama aktywuje, jeśli się
    NIC nie naciśnie. Nie wiem, co za geniusz to wymyślił, ale wyrazy uznania.

    > Ale dla Ciebie to przeciez duzo za krotko :-)

    Owszem. :-)

    Pozdrawiam, Piotr