  • 11. Data: 2012-04-26 08:42:18
    Temat: Re: Musiało się tak skończyć
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-26 08:32, Potocki Passion & Adventure pisze:

    > Głównie po górnym śląsku i małopolsce, często zdaża mi się na dolny
    > śląsk udać.

    A widzisz. Ja tam też nigdy nie dostałem mandatu. Jak będziesz jechał na
    pomorze to lepiej uważaj:)

    A.

  • 12. Data: 2012-04-26 10:20:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/26/2012 06:57 AM, jerzy.n wrote:

    > "krokodyle"

    Spróbuj jeszcze raz ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-04-26 13:07:23
    Od: "zho" <o...@p...com>

    Zapraszamy na Pomorze do pomorskiego i kujawsko-pomorskiego :))
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl

  • 14. Data: 2012-04-26 16:51:41
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-04-26 13:07, zho pisze:
    > Zapraszamy na Pomorze do pomorskiego i kujawsko-pomorskiego :))
    > Pozdrawiam ZHO
    > www.akwa.aip.pl

    W zeszłym roku jechałem 2 razy w tą i nazad ;)
    W kierunku Ustki raz, później Ustronia Morskiego, pomimo że to
    radarogenny region nic nie dostałem, a zawalidrogą nie jestem ;P

    Pozdrawiam !

    PS:
    Od 1993 na suszarkę dałem się złapać chyba z 5 razy, ostatni raz chyba 2
    lata temu :)

  • 15. Data: 2012-04-26 17:02:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-26 13:07, zho pisze:
    > Zapraszamy na Pomorze do pomorskiego i kujawsko-pomorskiego :))

    A dziękuję, regularnie bywam. Bardzo mi przykro, że nie zasiliłem
    tamtejszych gmin (innych również) z racji dowolnego wykroczenia
    w ruchu drogowym - w szczególności z racji przekroczenia prędkości.

  • 16. Data: 2012-04-26 21:09:20
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-26 07:46, Potocki Passion & Adventure pisze:
    > Jeśli o mnie chodzi to fotoradary się nie sprawdzają.

    No wlasnie sie sprawdzaja - sam stwierdziles, ze zwalniasz w
    newralgicznych punktach :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 17. Data: 2012-04-26 21:22:05
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-26 08:27, Arek pisze:
    > Bo nie zdarza Ci się jeździć w miejscach gdzie ten biznes kwitnie.
    > Polecam kobylnice, żalno, kęsowo itp. Co chwile miejscowość i teren
    > zabudowany odwołanie miejscowości i np. nie odwołanie terenu
    > zabudowanego itp. Bardzo łatwo się pogubić, aż w końcu jedziesz sobie
    > polem, nie ma żadnych budynków na drodze dojazdowym rozstawiony FR obok
    > strażnicy. Okazuje się, że jedziesz terenem zabudowanym i obowiązuje 50.

    Jedyne zdjęcie w życiu dostałem z Kobylnicy jak wracałem ze Słupska. Coś
    w tym jest co piszesz. :(

  • 18. Data: 2012-04-26 21:24:02
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-26 21:09, v...@i...pl pisze:
    > No wlasnie sie sprawdzaja - sam stwierdziles, ze zwalniasz w
    > newralgicznych punktach :)

    Jak mi się spieszy w nocy to ulotka na klej - znaczy pod wycieraczkę -
    na szybę tam gdzie naklejka i reklamówka na cześć rejestracji. Z takiego
    doświadczenia mogę Ci powiedzieć, że na trasie Wrocław - Warszawa w
    zeszłym roku ze wszystkich masztów błyskały tylko 3 (żadne foto nie
    przyszło).

  • 19. Data: 2012-04-26 21:25:34
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-26 08:30, Arek pisze:
    > Wystarczy na odcinku 100m postawić 70km/h i FR. I każdego
    > przejeżdżającego kasować za co najmniej +30km/h.

    Ostatnio chyba gdzieś koło Radziejowa przejeżdżałem przez obszar
    zabudowany, który miał mniej niż 200m. Idealne miejsce na FR. Ciekawe,
    kiedy tam postawią.

  • 20. Data: 2012-04-26 21:30:16
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-26 21:25, anacron pisze:

    > Ostatnio chyba gdzieś koło Radziejowa przejeżdżałem przez obszar
    > zabudowany, który miał mniej niż 200m. Idealne miejsce na FR. Ciekawe,
    > kiedy tam postawią.

    Pewnie stoją już 2 ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam