  • 11. Data: 2010-01-12 09:37:38
    Temat: Re: Mundial w TVP kodowany?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "irek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hih64s$icm$1@news.onet.pl...

    > A czy nie jest tak, że TVP musiałaby zapłacić znacznie więcej za prawa do
    > transmisji gdyby miały być odkodowane.

    Ona już dawno kupiła te mistrzostwa, jeśli się zastanawia, to znaczy że ma
    prawo puszczać w otwartej tv.

  • 12. Data: 2010-01-12 09:39:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > po co piejesz?
    > masz, możesz oglądać.

    Ale o co Ci chodzi?
    Wskazałem najtańszą opcję obejrzenia Mundialu, sam bym z niej skorzystał,
    gdybym nie kupił w międzyczasie Cyfry z TVP Sport w pakiecie.

  • 13. Data: 2010-01-12 09:39:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Morek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > To posiadacze 'najlepszej' platformy cyfrowej C+ obejrza sobie mecze w TVP
    > Sport w swietnej jakosci SD...???? Ajajaj.....Taka doskonala platforma a
    > nie ma TVP HD ?

    No też liczę że się skuszą z tego tytułu.

  • 14. Data: 2010-01-12 10:02:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Morek wrote:

    > To nie bylo do twojego komentarza dlatego nie cytowalem....To do
    > autora tego watku...-;)))) Posiadacza 'najlepszej'
    > platformy.....Opluwacza min. N-ki...-;)))))

    ale odpowiadasz na moja wypowiedz, jeśli chciałeś odpowiedzieć Cavallio to
    trzeba było odpowiedzieć na jego wypowiedź a nie na moją. Tak w sprawie
    formalnej.

  • 15. Data: 2010-01-12 10:20:51
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-01-12 10:37, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "irek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ona już dawno kupiła te mistrzostwa, jeśli się zastanawia, to znaczy że
    > ma prawo puszczać w otwartej tv.

    Może i masz rację, ale jeśli odkodują to czy telewizje sat w innych krajach nie
    mogłyby dochodzić odszkodowań od TVP lub FIFA? Przecież kupując prawa tv sat ma
    jakiś biznes plan w którym liczy np na pozyskanie iluśtam klientów dzięki
    mundialowi, a tu Słowak odbiera sobie TVP HD i ogląda za darmo - jedyna udręka
    to szpakowski komentarz.
    Z tego powodu sądzę, że ci w TVP co paplają o rozważaniu rozkodowania w końcu
    pójdą do prawnika i ten im wyjaśni jaką umowę z FIFA podpisali.

    Irek

  • 16. Data: 2010-01-12 10:24:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > iluśtam klientów dzięki mundialowi, a tu Słowak odbiera sobie TVP HD i
    > ogląda za darmo - jedyna udręka to szpakowski komentarz.

    Przecież TVP HD nie jest otwartym kanałem i nie o nim mówiłem, tylko o
    TVP1,2 i 3.
    Dodam że transmitowanych naziemnie.

    Jeśli marzysz o odkodowaniu platformy TVP, to IMO to już się nie stanie.

  • 17. Data: 2010-01-12 10:45:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > Wskazałem najtańszą opcję obejrzenia Mundialu, sam bym z niej
    > skorzystał, gdybym nie kupił w międzyczasie Cyfry z TVP Sport w pakiecie.

    zrozumiałem to jako ironie, bo wiem jaki masz stosunek do nich.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 18. Data: 2010-01-12 10:49:04
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-01-12 11:24, Cavallino pisze:

    > Przecież TVP HD nie jest otwartym kanałem i nie o nim mówiłem, tylko o
    > TVP1,2 i 3.
    > Dodam że transmitowanych naziemnie.
    >
    > Jeśli marzysz o odkodowaniu platformy TVP, to IMO to już się nie stanie.
    Jak nie o tym?!
    Cytat z Twojego postu rozpoczynającego wątek (jest to wprawdzie też cytat, z
    satkuriera, ale skoro go zawarłeś to nad nim dyskutujemy i do niego też się
    odnosimy):
[...]
    koniec cytatu

    Jeśli w "a także pozostałych kanałów TVP" nie mieści się TVP HD to co się mieści?

    Irek

  • 19. Data: 2010-01-12 10:56:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > zrozumiałem to jako ironie, bo wiem jaki masz stosunek do nich.

    Do N, a nie do TnK.
    TnK to bardzo fajna i cenowo i warunkami oferta.
    Nawet sam z niej korzystałem.

  • 20. Data: 2010-01-12 10:59:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jak nie o tym?!
    > Cytat z Twojego postu

    Ale to był cytat informacji, a nie na mój komentarz.
    I dalej nie sprawia że TVP HD jest kanałem otwartym - bo tak nie jest i nie
    będzie.
    No chyba że coś wymyślą, w 2008 oglądałem w TVP HD ręczną z dvb-t, w 2009
    kosza z Astry, to może i w 2009 jakąś niespodziewankę zrobią.
    Ale w ponowne odkodowanie Astry nie wierzę.