  • 11. Data: 2010-12-17 22:42:33
    Temat: Re: Multiroom w Cyfrze bez aktywacji co 6 godzin
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4d0be402$0$27039$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jestem ciekaw jaki wyjdzie koncowy bilans...
    > Liczba klientow zmniejszy sie, jednak pakiety prawdopodobnie zostana
    > podbite aby uzyskac mozliwosc otrzymania nowego multirooma. Konkurencja,
    > konkurencją ale takie rozwiazanie moze przyniesc tez spore straty, bo
    > chyba nie licza na skuteczna walke z takim piractwem...

    No chyba że przy okazji wymyślili coś na splittery, wtedy bilans się zgodzi.

  • 12. Data: 2010-12-18 12:39:51
    Od: "Pa_blo" <jajco|@bajco.py.ly>

    > No chyba że przy okazji wymyślili coś na splittery, wtedy bilans się
    > zgodzi.

    Za pol godziny bede wiedzial czy nowy multiroom chodzi ze spliterem :)
    Zona pojechala wymienic karte...

    --
    Picasso

  • 13. Data: 2010-12-18 16:58:11
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > No chyba że przy okazji wymyślili coś na splittery, wtedy bilans się
    > zgodzi.

    Obie karty chodza bez problemu w splitterze.

    --
    Picasso

  • 14. Data: 2010-12-19 18:43:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Obie karty chodza bez problemu w splitterze.

    Ile faktycznie kosztuje druga karta i jak wyglada umowa, na jak dlugo masz
    gwarancje, ze nie wylacza drugiej karty?

  • 15. Data: 2010-12-20 12:40:58
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Za pol godziny bede wiedzial czy nowy multiroom chodzi ze spliterem :)
    > Zona pojechala wymienic karte...
    >
    > --
    > Picasso

    nikt ci nie wymieni modułów na karty bo nie ma takich możliwości w
    systemie. Tylko rezygnacja z multiroomu (starego), odczekanie i
    wzięcie go od nowa da ci nowe karty. Oczywiscie stracisz promocje na
    multiroom i bedziesz musial placic za niego 35zł miesiecznie...
    Sama nowa oferta z dwoma kartami nie jest tymczasowa i nikomu nie
    brakowało sprzętu, zresztą w nowych umowach nie ma żadnej wzmianki, że
    trzeba bedzie kiedyś oddać te karty, na pewno do końca umowy tak to
    bedzie działać. Operator świadomie godzi się na to że wiekszosc z
    biorących teraz multiroom drugą kartę nie bedzie używać zgodnie z
    umową np odsprzeda ją sąsiadowi za polowe abo. I to mnie troche dziwi,
    że w żaden sposób sie nie zabezpieczają.

  • 16. Data: 2010-12-20 12:43:05
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Ile faktycznie kosztuje druga karta i jak wyglada umowa, na jak dlugo masz
    > gwarancje, ze nie wylacza drugiej karty?

    Promocja na multiroom nie zmieniła się, karte drugą dostajesz
    praktycznie za free, ewentualnie za 15zł miesiecznej dopłaty w niskim
    pakiecie.
    Gwarancje że nie wyłączą masz do konca umowy czyli najczesciej na
    24miesiace, no chyba że ją zerwą ale to możliwe tylko w przypadku gdy
    udowodnią ci że nie postepujesz zgodnie z warunkami tejże umowy np
    karta używana jest poza twoim mieszkaniem.

  • 17. Data: 2010-12-21 06:44:14
    Od: pawell32 <p...@o...pl>

    W dniu 2010-12-20 13:43, Mamut pisze:
> [...]
    > udowodnią ci że nie postepujesz zgodnie z warunkami tejże umowy np
    > karta używana jest poza twoim mieszkaniem.

    czy to nie jest przypadkiem tak jak w pc?
    jedna karta podstawowa, a druga z mniejszym abo?

  • 18. Data: 2010-12-21 19:58:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    >umową np odsprzeda ją sąsiadowi za polowe abo. I to mnie troche dziwi,
    >że w żaden sposób sie nie zabezpieczają.

    Nie musza, za programy placa od abonenta, i od abonenta sciagaja kase. Po
    prostu nie maja dodatkowego przychodu, rozpetuje sie wojna, by konkurencja
    lba nie podniosla.

  • 19. Data: 2010-12-21 22:31:36
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Ile faktycznie kosztuje druga karta i jak wyglada umowa, na jak dlugo
    > masz gwarancje, ze nie wylacza drugiej karty?

    15 zl miesiecznie - nie zaslugiwalem na promocje za 1 zl bo podpisalem chyba
    ze 3 miechy temu umowe na 25 miesiecy. Teraz bede placil 135 zl za full
    pakiet z multiroomem.

    Dlaczego niby mieliby wylaczyc mi ta druga karte ?

    --
    Picasso

  • 20. Data: 2010-12-22 10:01:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > full pakiet z multiroomem.
    >
    > Dlaczego niby mieliby wylaczyc mi ta druga karte ?

    Zabrac i dac to badziewie do multiroomu.