  • 1. Data: 2010-12-16 15:58:06
    Temat: Multiroom w Cyfrze bez aktywacji co 6 godzin
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Konkurencja to jednak fajna rzecz.
    Prosty ruch i skomplikowane rozwiązania rodem z n leżą i kwiczą.

    http://satkurier.pl/news/61871/multiroom-cyfry-bez-a
    ktywacji-co-6-godzin.html

  • 2. Data: 2010-12-16 19:59:32
    Temat: Re: Multiroom w Cyfrze bez aktywacji co 6 godzin
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    Dnia Thu, 16 Dec 2010 16:58:06 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Konkurencja to jednak fajna rzecz.
    > Prosty ruch i skomplikowane rozwiązania rodem z n leżą i kwiczą.
    >
    > http://satkurier.pl/news/61871/multiroom-cyfry-bez-a
    ktywacji-co-6-godzin.html

    tylko szkoda że starzy klienci zostaną z poprzednim rozwiazaniem i nie ma
    mozliwości zmiany na niezalezne karty.
    I tak dziwi mnie krok cyfry, przeciez zdają sobie sprawę że prawie każdy
    abonament bedzie teraz dzielony na dwoch klientów.
    Pozdrawia BearBag...

  • 3. Data: 2010-12-16 20:08:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BearBag" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    ktywacji-co-6-godzin.html

    > tylko szkoda że starzy klienci zostaną z poprzednim rozwiazaniem i nie ma
    > mozliwości zmiany na niezalezne karty.

    Zgadza się.
    Trzeba czekać aż jakieś Movies24 wyłączą. ;-)

    > I tak dziwi mnie krok cyfry, przeciez zdają sobie sprawę że prawie każdy
    > abonament bedzie teraz dzielony na dwoch klientów.

    Widać wyliczyli, że zabicie wszystkich argumentów marketingowców z N jest
    warte więcej.

  • 4. Data: 2010-12-16 22:18:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 16.12.2010 21:08, Cavallino pisze:
    > Widać wyliczyli, że zabicie wszystkich argumentów marketingowców z N
    > jest warte więcej.

    pewnie, bo kto z normalnych ludzi tego używa?
    każdy myślący ja ma podzielić uprawnienia z karty kupuje spliter.
    i tak jest już od wieluuuuu lat.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2010-12-17 08:59:12
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > pewnie, bo kto z normalnych ludzi tego używa?
    > każdy myślący ja ma podzielić uprawnienia z karty kupuje spliter.
    > i tak jest już od wieluuuuu lat.

    i jest dobrze. oby tylko komuś nie odbiło i żeby tego nie popsuł
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2010-12-17 09:04:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > i jest dobrze. oby tylko komuś nie odbiło i żeby tego nie popsuł

    Chodzą słuchy, że to tymczasowe, bo im sprzętu do Multiroomu zabrakło.

  • 7. Data: 2010-12-17 20:02:52
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Konkurencja to jednak fajna rzecz.
    > Prosty ruch i skomplikowane rozwiązania rodem z n leżą i kwiczą.
    > http://satkurier.pl/news/61871/multiroom-cyfry-bez-a
    ktywacji-co-6-godzin.h

    Pytanie tylko, co ile trzeba taki modul aktywowac... i czy te moduly beda
    chodzic ze spliterem :)

    --
    Picasso

  • 8. Data: 2010-12-17 22:02:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    ktywacji-co-6-godzin.h

    > Pytanie tylko, co ile trzeba taki modul aktywowac... i czy te moduly beda
    > chodzic ze spliterem :)

    To nie żaden moduł, tylko druga karta kameleon.
    Więc musi działać.

  • 9. Data: 2010-12-17 22:27:51
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > To nie żaden moduł, tylko druga karta kameleon.
    > Więc musi działać.

    Jestem ciekaw jaki wyjdzie koncowy bilans...
    Liczba klientow zmniejszy sie, jednak pakiety prawdopodobnie zostana podbite
    aby uzyskac mozliwosc otrzymania nowego multirooma. Konkurencja, konkurencją
    ale takie rozwiazanie moze przyniesc tez spore straty, bo chyba nie licza na
    skuteczna walke z takim piractwem...

    Teraz utworza lotna brygade do sprawdzania czy druga karta jest
    zainstalowana w tym samym gospodarstwie domowym, beda wpadac z nienacka
    kilka razy w miesiacu ;)

    --
    Picasso

  • 10. Data: 2010-12-17 22:33:56
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > ale takie rozwiazanie moze przyniesc tez spore
    > straty,

    Albo i nie...
    Zakladajac, ze taki operator rozlicza sie z producentami programow na
    podstawie ilosci abonentow, to wzrost ilosci abonentow i wplywow z drozszych
    pakietow nie bedzie proporcjonalny do wzrostu oplat za programy...

    --
    Picasso