  • Data: 2010-06-11 23:31:49
    Temat: Re: Multipla prośba o opinie.
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:4c1175bc$0$17106$65785112@news.neostrada.pl...
    > Łączniki stablizatora jakieś 20 kkm wytrzymywały. Ale
    >
    > To ma być samochód dla żony.
    > Bo chciałem jej coś małego kupić, ale później stwierdziłem że nawet wózka
    > do gówienka nie da się włożyć i wybór padł na Multiplę.
    > Bo ma klimatyzację, i w miarę duży bagażnik z niską burtą, z tego co się
    > orientowałem to chyba da się bez problemu z tyłu wyciągnąć siedzenia i
    > wtedy jeszcze więcej miejsca.
    > Tylko ponoć łatwo kupić, a ciężko sprzedać :).
    > A ceny we Wrocku wysoko się trzymają.

    Wyciąganie siedzeń trzeba przećwiczyć ale jak już się zna kolejność (zawsze
    trzeba zacząć od wyjęcia zagłówka) to jest trywialne. Nawet wywalenie
    jednego powoduje, że przestrzeń na graty zwiększa się ogromnie a auto mieści
    5 osób. Moja żona ze 2 lata tym popylała, potem przez 4 lata różne nianie ją
    katowały a teraz po remoncie silnika teść ją gdzieś dobija.

    http://picasaweb.google.pl/przemv/E60#54816304457694
    10946
    http://picasaweb.google.pl/przemv/E60#54816305161918
    82834