  • Data: 2017-07-25 17:14:22
    Temat: Re: Multipla 1,9 jtd - co sądzicie?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 lipca 2017 15:55:14 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Kolega chce kupić Multiplę z silnikiem 1,9 jtd.
    > Ja mam Doblo z takim silnikiem i mu odradzam (awarie: 2x dwumasa, świece
    > żarowe, napinacz rozrządu), ale jemu się Multipla podoba (cenowo i
    > ogólnie też).
    > Jakie macie opinie o tym wynalazku włoskiej myśli technicznej?

    Mam od kilku lat i w silniku nic nie ruszane. Poprzednia właścicielka(znam ją) także
    kilka lat używała)
    Dmumasa powinna te 250tys wytrzymać przecież
    Auto wygodne, oszczędne, w 6 osób kilka tras po ok 2tys km zrobiliśmy- a raczej
    gabarytowo z tych większych jesteśmy. Kłopot tylko z bagażem bo bagażnik dla 2 rodzin
    na dalszą trasę trochę mały. Wcześniej miałem niby 7 osobowego Galaxy ale 5 osób w
    nim mniej wygodnie jechało jak 6 w multipli. 2 ostatnie siedzenia w galaxy to dla
    dzieciaków tylko.
    W Multi[i do silnika się nie dotykałem, robiłem tylko przy zawieszeniu- końcówka
    drążka i takie tam. Ceny części niewysokie.