  • 21. Data: 2007-08-19 12:30:52
    Temat: Re: Multimo/Neta vs InternetDSL - co wybrać
    Od: "KvS" <a...@j...w.reply.to>

    W artykule news:fa7pav$71f$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Bohdan z adresu <t...@p...onet.pl> napociwszy(a) się,
    nastukał(a) w klawiaturę:

    > NIE jesteś w błędzie :-)
    > Dzieli nas okolo 70 km, ale te same routery nas obsługują.
    > I ja też widziałem widziałem różnice o których piszesz - Neo chodziło

    Te dalsze routery to może i są takie same, ale pierwszy router jest inny dla
    IDSL i inny dla Neostrady. Niekiedy zdarza się że router od Neostrady jest
    przeciążony bo zbyt dużo neostrad na nim wisi, więc w takim przypadku
    logiczne jest że IDSL będzie działał znacznie lepiej, bo w przypadku DSLi
    raczej nie dopuszczają do przeciążeń routerów, wiadomo jest to łącze
    skierowane głównie do firm, a Neostrada jako łącze dla end-usera jest
    traktowane z mniejszym priorytetem w przypadku gdy się coś przypycha... Tak
    to przynajmniej wg mnie wygląda. Zresztą wystarczy porównać wynik tracerouta
    z Neo i IDSLa jęśli obie usługi są podłączone do tej samej centrali.

    --
    p.
    KvS

  • 22. Data: 2007-08-19 20:33:34
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Jaroslaw Berezowski napisał:

    > Zeby jeszcze ten iDSL nie dzielil adresow z Neostrada to juz by bylo
    > pieknie.

    A co mają powiedzieć ludki, które dostają adresację z tej nieszczęsnej /11
    na łączach FR, ATM i MetroEthernet?

    --
    TOM

  • 23. Data: 2007-08-19 20:55:18
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <l...@k...torun.pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał w wiadomości

    > A co mają powiedzieć ludki, które dostają adresację z tej nieszczęsnej /11
    > na łączach FR, ATM i MetroEthernet?
    >
    > --
    > TOM

    Łeeee to światło też dają w tej puli ?

    Ja przynajmniej FR mam z innej niż ta /11

  • 24. Data: 2007-08-20 05:56:49
    Od: sqniC <s...@N...irc.pl>

    meer napisał(a):

    > To nie wchodzi w grę. To jest totalna dziura i nie ma tu żadnych innych
    > operatorów (nie licząc jakichś trzepakowych sieci na 2.4GHz).

    No coz. Userzy mojego "trzepaka" maja ping ~20ms do wp.pl i serwis na
    miejscu w 24H. Ale sa tez inne trzepaki ;)

    p.
    seba

  • 25. Data: 2007-08-20 07:43:58
    Od: meer <s...@n...thanks>

    sqniC napisał(a):
    > No coz. Userzy mojego "trzepaka" maja ping ~20ms do wp.pl i serwis na
    > miejscu w 24H. Ale sa tez inne trzepaki ;)

    No cóż. Fajnie mają :] My tu mamy całą jedną radiówkę (którą zasłania mi
    średniej wielkości górka) i nic po za tym.

    --
    meer

  • 26. Data: 2007-08-20 18:15:17
    Od: YArii <y...@i...pl>

    meer pisze:

    > No cóż. Fajnie mają :] My tu mamy całą jedną radiówkę (którą zasłania mi
    > średniej wielkości górka) i nic po za tym.

    można satelite z komunikacją dwustronną, albo zatroszczyć się o miejsce
    na sporej wysokości.

  • 27. Data: 2007-08-20 20:45:54
    Od: meer <s...@n...thanks>

    YArii napisał(a):
    > można satelite z komunikacją dwustronną, albo zatroszczyć się o miejsce
    > na sporej wysokości.

    Dobra, bez takich pomysłów :P Zdajesz sobie sprawę z opóźnień przez
    satelitę?

    Chyba naprawdę InternetDSL nie jest tak fatalny, żeby już chwytać się
    radia czy satelity :)

    --
    meer

  • 28. Data: 2007-08-21 21:32:55
    Od: T <t...@i...invalid>

    sqniC pisze:

    > iDSL i neostrada roznia sie jedynie detalami takie jak stale ip, pozatym
    > to ta sama technolgia.

    Jest to oczywiście nieprawda.

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 29. Data: 2007-08-24 08:12:50
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sat, 18 Aug 2007 22:47:40 +0200, meer wrote:

    > To nie wchodzi w grę. To jest totalna dziura i nie ma tu żadnych innych
    > operatorów (nie licząc jakichś trzepakowych sieci na 2.4GHz).
    > Jestem
    > ograniczony do usług po kablu tepsianym,

    jestes ograniczony bo sam sie ograniczasz

    Idź do trzepaka i powiedz ze chcesz wypróbować jak dziala od niego net i
    że potrzebujesz stałe zewnętrzne IP

    jak na to pójdą to bedziesz wiedzial jak działa, moze sie okazac ze lepiej
    od zardzewiałego kabla tpsa, zwlaszcza ze w okolicach Krakowa aż roi się
    od "urynanetów deluxe", które dostarczają trzepakom całkiem porzadne łącza

    --
    futszaK
    0601061867

  • 30. Data: 2007-08-24 08:21:41
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 20 Aug 2007 22:45:54 +0200, meer wrote:

    > Chyba naprawdę InternetDSL nie jest tak fatalny, żeby już chwytać się
    > radia czy satelity :)

    a ja pare miesięcy postawiłem na 5km link i chodzi ze stabilnym SN 36dB

    zrób to samo po kablach tepsY na podobną odległość, ale wiem wiem wiem,
    radio jest do dupy, a TPSA jest najlepsza...