  • 1. Data: 2009-11-07 13:14:41
    Temat: Multimedia....
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Witam, mam Cyfre+ ze swoim tunerem Humaxa ale cos mnie nosi zeby
    podpisac umowe z MM na cyfrowa TV z HD. mozecie pochwalic sie jak to
    dziala, czy warto (w sensie komfortu obslugi, jakosci obrazu) zamienic
    C+ na MM? Jak z jakoscia i funkcjonalnosci tunera/dekodera MM? Przelacza
    kanaly w miare szybko cy meczy po kilkanascie sekund?
    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 2. Data: 2009-11-07 18:38:06
    Temat: Re: Multimedia....
    Od: mw <m...@o...pl>

    http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=13033&
    page=350

  • 3. Data: 2009-11-08 07:31:20
    Od: "JB" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakoscia i funkcjonalnosci tunera/dekodera MM? Przelacza kanaly w miare
    W MM oprócz tunera dochodzi jeszcze dodatkowy modem,dwa zasilacze oraz dwa
    trójniki aby podzielić sygnał, kabelków co niemiara,porażka.

  • 4. Data: 2009-11-08 11:41:34
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    JB pisze:

    > W MM oprócz tunera dochodzi jeszcze dodatkowy modem,dwa zasilacze oraz dwa
    > trójniki aby podzielić sygnał, kabelków co niemiara,porażka.
    No to mnie skutecznie wyleczyles:) Dzieki za info - nie mialbym tego
    gdzie schowac a druga polowa ma kabelofobie i jakos zle reaguje na
    kolejne w domu.

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 5. Data: 2009-11-11 20:54:18
    Od: "Rastusztiru Czernemik" <v...@s...dk>

    > W MM oprócz tunera dochodzi jeszcze dodatkowy modem,dwa zasilacze oraz dwa
    > trójniki aby podzielić sygnał, kabelków co niemiara,porażka.

    chyba źle trafiłeś
    ja mam dekoder z wbudowanym modemem, zasilacz od STB i jeden kabel
    wejściowy, wyjście HDMI do OTV
    i nie ma krzaka za OTV

    Rastusztiru, Olsztyn