  • Data: 2009-03-10 23:12:56
    Temat: Re: Mozliwosci skutera, ile trza pojemnosci?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF pisze:

    > Nic nie mam zamiaru gwarantować bo i niby dlaczego.
    > Natomiast przypominam że nie było ostatnio przypadku
    > zakwestionowania wypłaty z powodu niezgodnej z dokumentacją
    > rzeczywistej pojemności silnika.

    Masz wgląd do wszystkich likwidacji szkód na terenie całego kraju? ;->

    > Powiem więcej była drobna afera, ktoś zeznając w sądzie
    > stwierdził że ma większa pojemność i nikomu to nie
    > przeszkadza. Sędziemu i prokuraturze to zeznanie też
    > w niczym nie przeszkodziło.

    Sędziowie nie zauważają, że w uzasadnieniu wyroku jedna osoba pojawia
    się jednocześnie w dwóch różnych miejscach, więc bez odpowiedniego
    "szturchnięcia" nie są zbyt spostrzegawczy.

    Niemniej jednak chciałbym zauważyć, że nigdzie nie pisałem, że tak
    zawsze musi się zdarzyć.

    Niemniej jednak sytuację prawną w takim przypadku warto poznać przed
    podjęciem decyzji, nie uważasz?

    Pamiętaj, że były przypadki wyroków skazujących przy innej dupereli -
    ktoś sobie przedłużył legitymację studencką przy pomocy stempelka z
    monety. I zdaje się nawet był studentem, tylko sobie ułatwił.