-
From: PB <p...@b...pl>
Subject: Re: Mozliwosci skutera, ile trza pojemnosci?
Newsgroups: pl.rec.motocykle
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Reply-To: p...@b...pl
References: <gougkp$2te$1@news.onet.pl>
Date: Sun, 8 Mar 2009 23:35:41 +0100
Message-ID: <f...@4...net>
X-Antivirus: avast! (VPS 090307-0, 2009-03-07), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
NNTP-Posting-Host: 80.72.44.113
X-Trace: news.home.net.pl 1236551743 80.72.44.113 (8 Mar 2009 23:35:43 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 25
X-Authenticated-User: p...@t...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:589784
[ ukryj nagłówki ]Sat, 07 Mar 2009 20:07:01 +0100, na pl.rec.motocykle, Laphroaig
napisał(a):
> poj. 50cm (prosze o niesugerowanie zdejmowania blokad, te 45km/h jej
> wystarczy :) ) da rade wjechac na te gore w Przegorzalach?
Zalezy jakie sa blokady. Powiem na przykladzie mojego osobistego
Benneli 2T. Ma dwie fabryczne blokady - max prdekosc blokowana jest za
pomoca tuleji na multiwariatorze. Tarczki nie moga sie zejsc na max i
pasek nie wchodzi na najwieksze przelozenie. Ta blokada moze zostac.
Natomiast zwezke w tlumiku trzeba bezwzglednie wyciac bo ogranicza
moc. I tak z blokadami skuter leci licznikowe 50 km/h po dluzszym
pilowaniu, a bez zwezki osiaga 55km/h duzo sprawniej. Po zdjeciu
jeszcze owej tulejki zasuwa 65-70km/h. Ale to wymaga tez dluzszego
czasu. Zwawo rozpedza sie do ok. 55-60km/h.
W polskich realich skuter z blokadami to samobojstwo. I twierdze to z
pelna odpowiedzialnoscia...
--
Pozdrawiam
Piotr Biegała Warszawa
Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)
Następne wpisy z tego wątku
- 08.03.09 22:38 PB
- 08.03.09 22:43 Laphroaig
- 08.03.09 22:46 Laphroaig
- 08.03.09 22:47 PB
- 08.03.09 22:47 Laphroaig
- 08.03.09 23:25 ArtekGS
- 09.03.09 00:02 DarkDaro
- 09.03.09 08:22 Laphroaig
- 09.03.09 08:17 Andrzej Lawa
- 09.03.09 10:21 Kefir
- 09.03.09 14:24 Dysiek
- 09.03.09 21:55 PB
- 09.03.09 22:31 Andrzej Lawa
- 09.03.09 22:32 Andrzej Lawa
- 10.03.09 06:41 Dysiek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=