    From: Kefir <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Mozliwosci skutera, ile trza pojemnosci?
    Date: Sun, 08 Mar 2009 14:09:12 +0100

    Elou!
    Asmodeusz wrote:

    > Ja myślę że masz sprzeczne wymagania. Bez zdejmowania blokad 50cm jej
    > nie starczy.
    > Weź pod uwagę że tak naprawdę nie da się na sztywno ustalić prędkości
    > maksymalnej, szczególnie w skuterach, w końcu nie mają skrzyni biegów.
    > Więc blokada odbija się głównie na mocy, a to ma ogromne znaczenie przy
    > jeździe pod górkę.

    Jezdzil moze kolega czy tak sobie domniema? Bylem sporym niedowiarkiem
    co do mozliwosci skuterowego dwusuwa 50 ccm dopoki nie zobaczylem
    wywiezienia na czyms takim trzech osob (kolezki,jego malzonki i mnie,
    czyli ponad 250 kilogramow) stromym wyjazdem z garazu podziemnego
    calkiem przy tym niezle przyszpieszajac. Fakt ze maszyna odblokowana,
    lecz o blokadzie, jak widze, Pan doradca ma raczej srednie pojecie. Nie
    bym mial sporo wieksze, lecz: typowa blokada nie dopuszcza przelozenia
    osiagalnych po jej zdjeciu. Ma wplyw na predkosc max, nie ma kompletnie
    na zdolnosc pokonywania wzniesien.
    Inna sprawa ze dobor pierdopedzika tez jest wazny - czesc ma jeszcze
    dodatkowe blokady na gaznikach lub modulach.
    Ostatnie wreszcie: w ruchu miejskim jazda z blokada moze byc bardziej
    niebezpieczna poniewaz puszki poruszaja sie sporo szybciej.

    Pees Starczy jest uwiąd. Jesli "za malo" to "nie WYstarczy".

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz na grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.