  • 1. Data: 2009-10-12 05:37:42
    Temat: Możecie polecić PAD'a za 50PLN!?
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    Witam.
    Czy jesteście w stanie polecić jakiegoś dobrego (na miarę założeń
    budżetowych) pada do PC'ta dla 12-latka!? Tak, żeby sprzęt się nie
    rozleciał po 2 tygodniach!? Kupić jakiegoś firmowego z najniższej
    półki czy może jakiegoś TESCOwego z koszyka!? Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-10-12 07:48:19
    Temat: Re: Możecie polecić PAD'a za 50PLN!?
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    XWindowsMen pisze:
> [...]
    > rozleciał po 2 tygodniach!? Kupić jakiegoś firmowego z najniższej
    > półki czy może jakiegoś TESCOwego z koszyka!? Pozdrawiam.

    Do 50zł to cięzko, ja używam Logitech wingman już około 3lata i nic nie skrzypi,
    wszystko działa jak
    od nowości ale jego taniej niż 65zł sie nieda kupić, natomiast jeśli w 50zł miałbym
    się zmieścic to
    kupiłbym tego http://allegro.pl/item775529294.html cena okazyjna, marka jak marka -
    lepsze to niż
    jakieś Noname made in jedyny słuszny kraj produkujący dobra wszelkie ;-)

    No chyba że niepotrzeba analoga to wtedy najlepszy wybór
    http://allegro.pl/item759037213.html

    --
    WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

    www.webprogress.com.pl

  • 3. Data: 2009-10-12 08:26:13
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Monday 12 October 2009 07:37, XWindowsMen wrote:
    > Czy jesteście w stanie polecić jakiegoś dobrego (na miarę założeń
    > budżetowych) pada do PC'ta dla 12-latka!? Tak, żeby sprzęt się nie
    > rozleciał po 2 tygodniach!?

    Zależy do czego potrzebujesz tego pada, tzn. ile funkcji ma zawierać. Ja
    żadnym graczem nie jestem, ale od czasu do czasu lubię popykać sobie w
    dawne NESowe gierki. :-)
    Przetestowałem kilka padów, i ostatecznie zostałem przy wynalazku o dumnej
    nazwie "Logitech Precision". Kupiłem dwa. Jeden służy już od czterech lat
    bez zarzutu, a drugi czeka w szufladzie, "na zapas". :-)
    Jeśli szukasz prostego i mocnego pada, bardzo polecam. Koszt: ok. 10 euro.

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste