  • 61. Data: 2012-10-13 18:26:33
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 13 Paź, 15:45, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Bo to co Apple im zapodaje akurat jest dobre i działa...
    > I prędko potem trafia do produktów konkurencji :-)

    Wiec ciagnac dalej, jak Apple wymysli i opatentuje owe klawisze do
    telefonu, to uslyszymy: "Bo to co Apple zapodaje swoim klientom
    akurat jest dobre i działa" z wielkim aaach! i maslanymi oczami wsrod
    wyznawcow na calym swiecie :)))

    On 13 Paź, 16:13, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > JoteR - wszelkie próby wyśmiewania użytkowników iPhone są dla mnie
    > śmieszne. Zwłaszcza gdy śmieją się Ci, co iPhone nie poużywali dłużej.
    > To jest naprawdę dobry smartfone! Poużywaj go trochę a przekonasz się sam.

    Czy ktos mowi ze zly co cna? Taki jak inne, w jednym lepszy, w innych
    gorszy. Chocby z tego powodu nie zasluguje na uwielbienie. A juz na
    pewno na dobra opinie, gdy jego wlasciciele/piewcy poddali sie
    applowemu praniu mozgu :)))

  • 62. Data: 2012-10-13 19:03:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Janeo" <j...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...

> [...]
    > telefonu, to uslyszymy: "Bo to co Apple zapodaje swoim klientom
    > akurat jest dobre i działa" z wielkim aaach! i maslanymi oczami wsrod

    Powtórzę: nie liczyłbym na to, że powrócą do telefonów fizyczne klawiatury.
    Historie o maślanych oczach to jakieś Twoje chore wizje fanatyka,
    apple-hatera.

> [...]
    > gorszy. Chocby z tego powodu nie zasluguje na uwielbienie. A juz na
    > pewno na dobra opinie, gdy jego wlasciciele/piewcy poddali sie

    A ktoś mówi że zasługuje na uwielbianie?
    Znowu jakieś Twoje chore wizje fanatyka, apple-hatera?

  • 63. Data: 2012-10-13 19:04:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message

    > No akurat redukcję czerwonych oczu i wysyłanie fotek na portale
    > społecznościowe miałem kilka lat wcześniej. I tak prędko nie trafiły do
    > iPhona. Musiało minąć kilka lat, zanim Apple ogłosiło, że jest to nowość,
    > której nie mają inne telefony.

    Za bardzo wierzysz w reklamy TV...
    Pewnie sądzisz że są kobiety co myją połowę głowy jednym szamponem
    a drugą połowę drugim, nie?

  • 64. Data: 2012-10-13 19:11:12
    Od: atm <...@v...pl>

    > Nie, nie napisałem że coś wymyślili tylko że stworzyli odpowiedni trend.

    > Tak, tak, a slide to unlock było wcześniej użyte w drzwiach do stodoły.
    > Mówimy o trendach w TELEFONACH.

    To fakt, Apple jest bardzo dobre w tworzeniu trendow.

    > Raczej na wygodę i uproszczenie codziennego użytkowania.
    > Użytkownik nie stoi przed dylematem znanym z wczesnych czasów
    > peceta, gdzie nie stać było nas na jeden duży dysk twardy lub
    > system operacyjny nie umiał obsłużyć powierzchni w jednym
    > kawałku i zawsze był problem: dać to na C: czy na D:?
    > Chyba łatwiej i prościej jest mieć pamięć w jednym dużym kawałku
    > niż kilku mniejszych fragmentach?

    To co napisales PR-owo brzmi bardzo ladnie, sam SJ by sie tego nie
    powstydzil :]
    Tyle, ze gdy porowna sie roznice w cenie miedzy iP16 i 32 lub 64 a cena
    odpowiadajacej karty mSD to prawdziwe motywy wydaja sie oczywiste.

    > A sprawa baterii była wałkowana już tak często że odniechciewa
    > się w kółko powtarzać: każda klapka, zawiasik czy styki ułatwiające
    > wyciąganie baterii zajmują cenne miejsce i komplikują projekt
    > obudowy. Ponieważ użytkownik wymienia baterię raz na dwa lata
    > to operację tę przeniesiono na listę operacji "serwisowych", które
    > wymagają śrubokręta. W zamian otrzymano drastycznie uproszczoną
    > konstrukcję obudowy, poprawiono kontakt baterii z zasilaczem
    > i zaoszczędzono trochę miejsca które być może pozwoliło dać
    > większą baterię dającą więcej czasu pracy na jednym ładowaniu...

    To jest kwestia dyskusyjna, kazdy ma inne zdanie na ta sprawe.
    Rozwiazanie w iP5 i 4/4S akceptuje bez problemu. Natomiast 3 to byla
    jakas porazka, podobnie iPady. Wymiana baterii w serwisie Apple polega
    na wymianie urzadzenia.... Chyba nic sie w tej kwestii nie zmienilo?
    Wg mnie jest to typowe postarzanie produktu, choc nie neguje zwiazanego
    z tym uproszczenia konstrukcji. Dobrze, ze pozostawili funkcje resetu
    przez dluzsze przytrzymanie guzika Power. Przydaje sie czasem w iPadzie.

    > Znów: potrzeby dnia codziennego i czegoś co się często używa
    > mają dużo większy priorytet u Apple niż operacje wykonywane
    > raz na dwa lata. I za to plus odwagę zerwania z obowiązującymi
    > konwenansami jeśli nie pasują do powyższej wizji cenię sobie
    > projektantów Apple.

    Pytanie jak daleko isc z ta wygoda i mysleniem za "mnie" przez firme:
    http://www.spidersweb.pl/2012/10/twoj-telefon-nie-be
    dzie-twoj-lepiej-sie-tym-pogodz.html

  • 65. Data: 2012-10-13 19:29:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5c7bn$smd$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > Tyle, ze gdy porowna sie roznice w cenie miedzy iP16 i 32 lub 64 a cena
    > odpowiadajacej karty mSD to prawdziwe motywy wydaja sie oczywiste.

    Mnie naprawdę nie interesuje to, ile producent urządzenia jakie lubię
    na tym zarabia. Znowu musisz porzucić swoją katolickie korzenie
    i spojrzeć na to bardziej po protestancku: jego nagrodą za pomysł
    na urządzenie które klient lubi jest właśnie różnica w cenie, jego zysk.

    Sądzisz że właściciel restauracji serwującej dobre kluski każe Ci za
    nie płacić tyle ile zapłacił za mąkę i ile wydał na pensje dla kucharza?

    Motywacje dla mnie są oczywiste: Apple oferuje produkt, który
    ludzie lubią, produkt który używa się łatwo i przyjemnie, bez
    stawania co chwilę przed wyborem nieistotnym dla nikogo poza
    jajogłowym geekiem: czy to zdjęcie jakie dostałem w załączniku
    z e-maila zapisać w pamięci telefonu czy na karcie SD???
    I za to dostają nagrodę: zysk. Bo firma, każda firma nie charytatywna,
    działa dla zysku i jestem pewny że motywacje SAMSUNGA czy
    Nokii są identyczne jak motywacje Apple: wygrać serce użytkownika
    który w zamian otworzy portfel i da należyty zysk temu producentowi
    który robi najlepszy (czytaj: najlepszy DLA NIEGO) smartfone.

> [...]
    > porazka, podobnie iPady. Wymiana baterii w serwisie Apple polega na
    > wymianie urzadzenia.... Chyba nic sie w tej kwestii nie zmienilo?

    Nic mi o tym nie wiadomo. Nie mam iPada, nie miałem nigdy iPhone 3.
    A jeśli coś w iPhone 3 było nie tak jak trzeba i zostało poprawione w 4 i 5
    to nie wiem za co krytykujesz tutaj Apple: za to że się na błędach uczy?

    > Wg mnie jest to typowe postarzanie produktu, choc nie neguje zwiazanego z
    > tym uproszczenia konstrukcji. Dobrze, ze pozostawili funkcje resetu przez
    > dluzsze przytrzymanie guzika Power. Przydaje sie czasem w iPadzie.

    To jest tak jak z optymistą i pesymistą patrzącymi na szklankę z 1/2 wody.
    Dla mnie NIE JEST to celowe postarzanie produktu - to jest konstruowanie
    produktu który jest lepszy od produktu konkurencji w codziennych
    sprawach (jak sztywność i prostota obudowy bez łamiących się klapek
    i zatrzasków, jak dobry kontakt z baterią bez jakichś blaszek i zatrzasków)
    być może kosztem bycia gorszym w sprawach jakie robi się raz na dwa lata.

    > Pytanie jak daleko isc z ta wygoda i mysleniem za "mnie" przez firme:
    > http://www.spidersweb.pl/2012/10/twoj-telefon-nie-be
    dzie-twoj-lepiej-sie-tym-pogodz.html

    Byłoby to CUDOWNE gdyby dało się jakoś wyłączyć kamery w smartfonach
    w teatrach, kinach i na koncertach - nie musiałbym patrzyć na ekran kinowy
    lub na scenę na koncercie przez las rąk idiotów "nagrywających" koncert
    na swoich smartfonach...

  • 66. Data: 2012-10-13 19:43:43
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 13 Paź, 19:03, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > Powtórzę: nie liczyłbym na to, że powrócą do telefonów fizyczne klawiatury.
    Jak to 'powroca'? Apple jeszcze ich nie wymyslil, to znaczy, że ich
    jeszcze nie bylo. Jak wymysli i opatentuje, wszyscy wyznawcy appleizmu
    beda szczesliwi (a i ja skorzystam :))

  • 67. Data: 2012-10-13 20:07:49
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > Za bardzo wierzysz w reklamy TV...

    Czyli teraz potwierdzasz, że reklamy Apple kłamią? Wczoraj było odwrotnie, więc
    może się zdecyduj.

  • 68. Data: 2012-10-13 20:39:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Czyli teraz potwierdzasz, że reklamy Apple kłamią?
    > Wczoraj było odwrotnie, więc może się zdecyduj.

    Nie, nie twierdzę że kłamią.
    Raczej wyolbrzymiają istniejące cechy, nie są w 100% dokładne
    lub precyzyjne, mogą wprowadzać w błąd lub sugerować coś
    innego u innego odbiorcy, w zależności od nastawienia tegoż...

  • 69. Data: 2012-10-13 21:03:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 13 Oct 2012 11:08:17 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Tak, tak, a slide to unlock było wcześniej użyte w drzwiach do
    stodoły.

    No nie wiem, zasuwy na drzwiach nie widziałeś nigdy? Slide to unlock
    to przecież kopia zasuwy.

    --
    Marek

  • 70. Data: 2012-10-13 21:08:05
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-13 21:03, Marek wrote:
    > stodoły.
    >
    > No nie wiem, zasuwy na drzwiach nie widziałeś nigdy? Slide to unlock to
    > przecież kopia zasuwy.

    Ciekaw jestem czy Apple nie bedzie musialo wnosic oplat licencyjnych za
    Slide to unlock:
    http://appleinsider.com/articles/12/02/28/swedish_co
    mpany_claims_rights_to_slide_to_unlock_with_new_ui_p
    atent
    podobnie jak to bedzie mialo miejsce w przypadku hmmmm powiedzmy
    pozyczonego zegarka:
    http://gizmodo.pl/apple-zaplaci-za-zegar-z-ios-6/